رایحه جان منظورم این بود که اگه من جلوشو میگرفتم و کاری میکردم که بخاطر دلسوزی برمیگشت اونوقت فایده نداشت
با همه اینها الان دقیق 3 هفته هست که میگذره بازهم اگر برگرده فعلا میگم که قبولش میکنم اون هم با تموم وجود چون هیچکس نتونسته توی تمام این مدت دلمو مثل اون بلرزونه ...فعلا نظرم اینه میدونم که شاید اشتباه هم باشه
شاید خدا یه روز یه راهی جلوم گذاشت که نظرمو کلا تغییر داد وگرنه شاید باید همینطوری باشه و من نمیدونم
هیچی نمیدونم









علاقه مندی ها (Bookmarks)