شما دارید به پوچی میرسید
عیبی نداره اینم یه نوع فلسفه زندگیه دیگه ( بنده هم نیهیلیستیک هستم... دور از چشم بچه های سایت نیان منو اعدام کنن :)) )
نفرت داشتن از زندگی و... یه نوع سبک زندگیه ، هیچ ایرادی نداره
اکثر متال هد بازها همینجوری فکر میکنن
ولی باز هم به قول محمود دولت ابادی بابا تو این دنیا جایی هم برای تو هست ! پاشو :))
بنده هم سال ها ارزوی مرگ داشتم ( و هنوز هم گاهی به سراغم میاد ولی دلیلش شکست زندگی نیست دلیلش فلسفیه )
شما ارزو نداری دور دنیا رو بگردی ؟
ارزو نداری همه فیلمهای خوب دنیا رو ببینی ؟
ارزو نداری همه کتاب های خوب دنیا رو بخونی ؟
ارزو نداری بری تو یه باشگاه کوهنوردی ثبت نام کنی جمعه ها بری کوه ؟
ارزو نداری هر هفته بری استخر ؟
ارزو نداری ماشین بخری برای خودت دوستاتو برداری بری تفریح ؟
ارزو نداری شاگرد اول کلاس بشی ؟اگه ارزوی چیزی رو نداری پس چرا وقتی نداریشون ناراحتی ؟ پس حتما ارزوشو داری دیگه :))
بابا نرسیدن عیب و عار نیست.
بعضی ها تواناییشو ندارن دیگه ... نباید رو چیزهایی که تواناییشو نداری پافشاری کنی...باید رو چیزهایی که میدونی خوشحالت میکنه و میتونی انجامشون بدی زوم کنی
چرا اینقدر زود ناامید میشی ؟ یه بار از کار اخراج شدی دلیل نمیشه بازم این اتفاق بیفته که :))
بازم دنبال کار بگرد این بار به خودت قول بدی به جای 1 ماه 4 ماه بعد اخراج بشی :))
همه چیز رو سبک کن برای خودت
میدونی باید از این حس نفرتت استفاده کنی باید ازش انرژی بگیری
عکس اواتار منو ببین
اینجوری باید باشی
باید به همه نشون بدی که میخوای بخوریشون :))
زیاد سخت نگیر ... یه وقتایی که اروم شدی ( صبح ها بخصوص ، یک کم یوگا کار کن بعد برای خودت برنامه بریز )
مطمئن باش رویاهاتو اگه بزنی به دیوار کسی ایرادی بهش نمیگیره رویاهات مگه لولوخورخورست ؟ :))
چی بگم... باید تصمیم بگیری شکار کنی یا شکارچی بشی !![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)