به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آذر 94 [ 14:26]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    357
    سطح
    7
    Points: 357, Level: 7
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2,438

    تشکرشده 600 در 162 پست

    Rep Power
    53
    Array
    شما دارید به پوچی میرسید
    عیبی نداره اینم یه نوع فلسفه زندگیه دیگه ( بنده هم نیهیلیستیک هستم... دور از چشم بچه های سایت نیان منو اعدام کنن :)) )
    نفرت داشتن از زندگی و... یه نوع سبک زندگیه ، هیچ ایرادی نداره
    اکثر متال هد بازها همینجوری فکر میکنن
    ولی باز هم به قول محمود دولت ابادی بابا تو این دنیا جایی هم برای تو هست ! پاشو :))


    بنده هم سال ها ارزوی مرگ داشتم ( و هنوز هم گاهی به سراغم میاد ولی دلیلش شکست زندگی نیست دلیلش فلسفیه )

    شما ارزو نداری دور دنیا رو بگردی ؟
    ارزو نداری همه فیلمهای خوب دنیا رو ببینی ؟
    ارزو نداری همه کتاب های خوب دنیا رو بخونی ؟
    ارزو نداری بری تو یه باشگاه کوهنوردی ثبت نام کنی جمعه ها بری کوه ؟
    ارزو نداری هر هفته بری استخر ؟
    ارزو نداری ماشین بخری برای خودت دوستاتو برداری بری تفریح ؟
    ارزو نداری شاگرد اول کلاس بشی ؟اگه ارزوی چیزی رو نداری پس چرا وقتی نداریشون ناراحتی ؟ پس حتما ارزوشو داری دیگه :))
    بابا نرسیدن عیب و عار نیست.
    بعضی ها تواناییشو ندارن دیگه ... نباید رو چیزهایی که تواناییشو نداری پافشاری کنی...باید رو چیزهایی که میدونی خوشحالت میکنه و میتونی انجامشون بدی زوم کنی

    چرا اینقدر زود ناامید میشی ؟ یه بار از کار اخراج شدی دلیل نمیشه بازم این اتفاق بیفته که :))
    بازم دنبال کار بگرد این بار به خودت قول بدی به جای 1 ماه 4 ماه بعد اخراج بشی :))

    همه چیز رو سبک کن برای خودت
    میدونی باید از این حس نفرتت استفاده کنی باید ازش انرژی بگیری
    عکس اواتار منو ببین
    اینجوری باید باشی
    باید به همه نشون بدی که میخوای بخوریشون :))

    زیاد سخت نگیر ... یه وقتایی که اروم شدی ( صبح ها بخصوص ، یک کم یوگا کار کن بعد برای خودت برنامه بریز )
    مطمئن باش رویاهاتو اگه بزنی به دیوار کسی ایرادی بهش نمیگیره رویاهات مگه لولوخورخورست ؟ :))

    چی بگم... باید تصمیم بگیری شکار کنی یا شکارچی بشی !

  2. 2 کاربر از پست مفید ali -guilan تشکرکرده اند .

    shekasteh (یکشنبه 16 آذر 93), کیت کت (یکشنبه 16 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فحاشی، حمله و بی احترامیهای همسرم!
    توسط fgh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 17 مهر 95, 15:04
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. برطرف کردن افکار منفی، با تمرین های کاربردی آقای sci
    توسط میشل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 24 آبان 92, 10:22
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  5. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.