شما از یکی از قدرت های خودتون قافل هستید
منظورم قدرت گریه است
بابا یه ذره گریه کن که تنهام و خسته شدم و ...
بعدم یه مقدار مهربون شو
تو کاری خونه بیشتر از قبل کمک کن و کارایی بکن که مادوست داره
یه مقدار شیطانی به نظر میاد
ولی خوب چاره چیه
هرچند که صبر هم کمک میکنه
منتهی فک میکنم با این شرایطی که شما گبر برات سخت باشه
در ضمن کاشکی نمیذاشتی شرایطت اینجوری بشه که با این سن فقط یه دوست داشته باشی
بابا آدم خوب پیدا میشه
آسون نیست ولی سختم نیست
دوست خوب پیدا کنید به ظرم
در آخرم اینکه کتاب بخرید بخونید
لامصب رومان های پائولو کوئیلو
آدم رو دیوونه میکنه
معتادش میشی
کتاب های روانشناسی درست و حسابی هم کمک میکنه از وقتتون به نحو احسند استفاده کنید
تا این دوره صبر سخت تموم بشه
ایشالا که این دوره هرچی سریع تر تموم بشه
یاعلی









علاقه مندی ها (Bookmarks)