سلام
واقعا متاسف شدم
خب عقد کرده، ازدواج رسمی، واقع بینانه کاری نمیشه کرد و شما باید به تنها راه حل(فراموشی) بیندیشی، امیدوارم بااستفاده از مطالب این سایت راه آرامش را پیدا کنید.
در جواب دوستمون که گفتند همه پولی شدند، خواهشا خواهشا خواهشا همه دخترها را در یک کفه ترازو قرار ندهید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)