به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 54
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 خرداد 97 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    9,405
    سطح
    65
    Points: 9,405, Level: 65
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,386

    تشکرشده 653 در 231 پست

    Rep Power
    55
    Array
    آقای پویا ... بنده حق رو در ابتدای کار به شما دادم ولی شما که از اول از دیدن بدن ایشون خوشت نیومد و احساس بدی بهت دست داد نباید کاری میکردی که خانمت دیگه راه برگشت نداشته باشه ... همسر شما الان با یه زنی که 10 ساله ازدواج کرده دیگه هیچ فرقی نداره و راه برگشتی براش باقی نمونده ... اگر همون ابتدا قبل از رابطه جنسی کامل عدم رضایتتون رو اعلام میکردین ایشون کمتر ضربه میخوردن ... حالا هم بنظرم بهتره پای انتخاب تون صبر کنید ... انشالا همه چی درست میشه ... باور کنید بعد ازدواج دیگه زوجین بدن هم رو نمیبینن ... اخلاق رو میبینن ... عشق رو میبینن ... گذشت طرف مقابل رو میبینن ... نجابت رو میبینن ... باورتون میشه که س.ک.س میشه آخرین چیزی که توی زندگی آرومشون بهش احتیاج دارن؟؟؟
    توکلتون به خدا باشه برادر من ...

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. 4 کاربر از پست مفید هم آوا تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 14 آذر 93), pooya123 (پنجشنبه 13 آذر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 13 آذر 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 16 آذر 93)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    اقا پویا من فکر میکنم مشکل شما بیشتر به خودتون برمیگرده تا همسرتون . هیچ زوجی چه در ازدواج سنتی و چه در ازدواج دوستی قبل از ازدواج بدن همدیگه رو معینه نمیکنن . بلکه عاشق ظاهر و اخلاق و شخصیت همدیگه میشن . شاید بشه گفت تنها حسن دوستیها اینه که طرفین اونقدر به هم علاقمند میشن که معایب رو اصلا نمیبینند . و اونقدر برای به هم رسیدن تشنه میشن که معایب به چشمشون نمیاد شاید هم این حسن نیست و عیبه . چون بعد از ازدواج با فروکش احساسات با دیدن معایب دلزده میشن ولی در هر حال اگر زن و شوهر واقعا عاشق هم باشند معایبشون کمتر به چشم میاد . من دیدم خانمهایی که تناسب و زیبایی کافی ندارند . مثلا خیلی چاق یا خیلی لاغر باسن بزرگ یا سینه های خیلی بزرگی دارند یا دماغ بزرگی دارند . به نظر شما همه این خانمها باید طلاق داده بشن ؟ علاوه بر اون اگر چروک بدن همسر شما اینقدر غیر قابل تحمل باشه . حتما این چروکها باید در صورت و قسمتهای ظاهری بدنشون هم وجود داشته باشه . چرا شما یا خانواده تون متوجه نشدید ؟شما قبل از ازدواج نمیدونستید که ایشون وزن کم کردند ؟ و اگر بعد از عقد زمانی که متوجه این موضوع شدید چرا باهاش رابطه برقرار کردید ؟ یه سوال دیگه . خود شما هیچ ایرادی ندارید ؟

  4. 3 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 13 آذر 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 16 آذر 93), آنیتا123 (پنجشنبه 13 آذر 93)

  5. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    خانوما بعضیاتون حرف زور نزنید.اصلا دلیل نداره کسی که لاغر کرده و بدنش چروک خورده صورتشم چروک بخوره.من نمونه عینیشو دیدم.دختر خالم شبیه یه توپ گرد بود.واقعا چاق.بعد رژیم و ورزش الان هیکلش متوسط شده.باز پایین تنش یه کم جای کار داره اما خیلیی وزن کم کرد و تغییر کرد.صورتش هیچ ایرادی نداره.همیشه هم آستین بلند و شلوار میپوشه.خودش میگفت بدنش پر از ترک و چروک شده.اما اگه شما ببینیدش عمرا فکر کنید بدنش اینطوریه یا اصلا قبلا چاق بوده.

    آقای پویا درسته عملهای متوالی اصلا خوب نیس اما کلا میگم ممکنه از اول تزریق چربی به جای گذاشتن پروتز استفاده میکردید بهتر می بود.الان باز راجب تزریق چربی پرس و جو کنید.ممکنه حداقل خیالتون راحت بشه راه درمانی هست.
    و درسته قضیه مهمیه ولی سعی کنید بهش فکر نکنید.به زیباییهای دیگه خانومتون فکر کنید.باور کنید هر زن دیگه ای میگرفتید یه مشکلی بلاخره داشت.شاید انقد حاد نبوده ولی بی نقص هم کسی نیس.

    آخه رابطه که همش سینه نیس.واقعا چون رو این موضوع زوم کردید باعث دلسردیتون شده.
    درسته انتظار داشتین خونوادش حمایتتون کنن اما نکردن.حالا که اینکارو نکردن سعی کنید از این تلاشی که واسه خوب شدن زنت کردی یه بهونه بسازید واسه صمیمی شدن بیشتر.
    یه سوال:
    خ






    زنت خودش نظرش چیه؟چه جور دختریه؟نظرش راجب این مساءل چیه؟تا حالا باهاش صحبت کردی؟چی گفتی چی شنیدی؟
    خوشگلیای زنت چیاس؟

  6. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 14 آذر 93), szd (پنجشنبه 13 آذر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 13 آذر 93), رویای پر کشیدن (پنجشنبه 13 آذر 93)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 مرداد 00 [ 08:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-04
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    7,616
    سطح
    58
    Points: 7,616, Level: 58
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 160 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینو واسه کسایی که میخوان رژیم بگیرن و بدنشون هم خط نیفته میگم بیشتر از دو کیلو در ماه کم نکنید زیر نظر دکتر کم کنید اونها به شما میگن چقدر در طول روز بخورید که وزن اضافه نکنید در ضمن تا آخر شب هم می تونید خوراکی بخورید من که زیر نظر دکتر کم کردم و از 85 کیلو به 57 رسیدم بدنم هم خط نیفتاد روزانه هم نیم ساعت ورزش می کردم نه بیشتر
    این نوع رژیم طولانی مدته(مثلا یکسال و خرده ای) ولی برگشتش هم طولانی مدته یعنی شما دوباره چاق نمیشید مگر اینکه یکی دوسال شدیدا پرخوری کنید
    اینایی که بدنشون خط میفته مال رژیم های نخور نخوره بیشتر از 3 کیلو در ماه کم کردند مثلا گول تبلیغات کم کردن 8 کیلو در یک ماه! رو خوردند و کم هم کردند ولی بدنشون افت کرده دکترم به من گفته بود هیچکس نباید بیشتر از 3 کیلو در ماه کم کنه
    افتادگی بالاتنه اکثر مواقع با ورزش های خاص قابل رفعه اول ورزش رو امتحان کنید مثلا دمبل زدن ولی زیر نظر مربی, من خانمی رو دیدم که توی چهل سالگی با ورزش بالاتنه ش جمع شد (با دستگاه بدنسازی که اسمشو نمی دونم) عمل رو بذارید واسه مراحل آخر گرچه مادر خود من توی سن بالا با عمل به موفقیت رسید

  8. 4 کاربر از پست مفید nana0cute تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 14 آذر 93), szd (پنجشنبه 13 آذر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 13 آذر 93), هم آوا (جمعه 14 آذر 93)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 اسفند 93 [ 16:13]
    تاریخ عضویت
    1393-8-25
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    720
    سطح
    14
    Points: 720, Level: 14
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 44 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نامزدمن واقعادخترصبوریه بااین که دوبارعمل کرده وخدای عملش هم عمل سنگینی بوده ولی اعتراض نکرده من بایدیه چیزی رواعتراف کنم اخلاق ایشون ورایی انتضاراتم بودیعنی همیشه قبل ازازدواج یه کسی رومیخواستم که اخلاقش باهام مچ باشه ولی ازاین نظرخدروشکرایشون همه چی کامل هستن یعنی کوچکترین عیبی من نمیتونم ازاخلاق ورفتارش بگیرم شغل ایشون تدریسه وفوق العاده هم باهوش وبااستعدادهستن برخلاف منشایدتنهاچیزای که منوامیدوارمیکنه وارومم میکنه همینه میبینم فرداتوتربیت فرزندم هیچ مشکلی ندارم

  10. 8 کاربر از پست مفید pooya123 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 14 آذر 93), maryy (جمعه 14 آذر 93), rayehe (پنجشنبه 13 آذر 93), szd (جمعه 14 آذر 93), واحد (جمعه 14 آذر 93), هم آوا (جمعه 14 آذر 93), بالهای صداقت (شنبه 15 آذر 93), شمیم الزهرا (جمعه 14 آذر 93)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1393-5-10
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,054
    سطح
    17
    Points: 1,054, Level: 17
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 127 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببینید کساییکه خیلی چاق باشند مثلا 100 کیلو، این افراد هم ورزش بکنند و هم رژیم مناسب داشته باشند پوستشون شل میشه. مخصوصا توی قسمت شکم، چون موقعی که چاق هستند پوست کش اومده و بزرگ شده، وقتی اون چربی از بین میره این اضافه پوست باقی میمونه. یک برنامه ای هست که آمریکاییه، توی یوتوب میتونید ببینید. افرادی هستن که خیلی چاقن که با ورزش لاغر میشند. بخاطر اینکه پوستشون کش میاد میرن جراحی میکنند. اسم برنامه هم هست: Extreme weight loss
    ببینید درسته همسر شما باید از همون اول به شما میگفتن تا توی ذوق شما نخوره، شاید میگفتن اینطوری هم شما شوک نمیشدید اما مسئله دیگه ای که هست اخلاق و رفتار همسرتونه که میگید بینطیره. همیشه یادتون باشه همه ی خوبیها تو ینفر جا نمیشه. شاید شما همسری داشتین که از همه نظر زیبا بود اما اخلاق خوبی نداشت. اونوقت اون زیبایی هم براتون زشت میشد. اما بجاش همسرتون از نظر اخلاق چیزی کم نداره، و یک زن ایدآل هست. هم میتونه همسر فوقالعاده و هم مادری نمونه باشه. قدرش رو بدونید. زیباییهای ظاهری عادی میشه... مهم اخلاقه.. انقدر عاشقش بشید که اگه نقصی هم توش میبینید اون نقص هم براتون زیبا بنظر برسه. درسته که مجبور شدید پانسمانهاشون رو عوض کنید، درسته که خانوادشون این کارهارو انداختن گردن شما، اینا اشکالی نداره.. چون برای همسرتون انجام دادید، برای شریک زندگیتون کردید.. نباید این لحظات رو سخت بگیرید.. مراقبت کردن از همسرتون باید براتون لذت بخش باشه.. دیدتون رو تغییر بدید. اگر جاتون عوض میشد مطمئنم خانمتون هم با عشق همه این کارهارو براتون میکرد. امیدوارم که خوشبخت بشید

  12. 6 کاربر از پست مفید maryy تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 14 آذر 93), pooya123 (جمعه 14 آذر 93), szd (جمعه 14 آذر 93), واحد (جمعه 14 آذر 93), هم آوا (جمعه 14 آذر 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 16 آذر 93)

  13. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 بهمن 94 [ 00:21]
    تاریخ عضویت
    1393-9-04
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,856
    سطح
    25
    Points: 1,856, Level: 25
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 153 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقا پویا
    منم دقیقا مشکل همسر شما رو دارم اما هر وقت اسم عمل میارم همسرم میگه اصللللا
    میگه چرا میخایی عوارض عملو تحمل کنی که مثلا من بیشتر خوشم بیاد؟
    میگه آرامشی که تو پوست همسر تو آغوش همسر تو نگاه همسر هست با هیچ زیباییه دیگه ای قابل مقایسه نیست.
    شما هم سعی کنید تو آغوش همسرتون یا حتی موقع رابطه تون دنبال آرامش باشید نه زیبایی چون این آرامش موندگاره اما اون زیبایی به تبی بنده
    خووووووشبخت باشید در کنار هم

  14. 12 کاربر از پست مفید باران آرام تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 14 آذر 93), pooya123 (جمعه 14 آذر 93), rayehe (جمعه 14 آذر 93), szd (جمعه 14 آذر 93), فرهنگ 27 (جمعه 14 آذر 93), واحد (جمعه 14 آذر 93), هم آوا (جمعه 14 آذر 93), آویژه (جمعه 14 آذر 93), آنیتا123 (جمعه 14 آذر 93), بالهای صداقت (شنبه 15 آذر 93), رویای پر کشیدن (جمعه 14 آذر 93), شمیم الزهرا (جمعه 14 آذر 93)

  15. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باران آرام نمایش پست ها
    سلام آقا پویامنم دقیقا مشکل همسر شما رو دارم اما هر وقت اسم عمل میارم همسرم میگه اصللللامیگه چرا میخایی عوارض عملو تحمل کنی که مثلا من بیشتر خوشم بیاد؟میگه آرامشی که تو پوست همسر تو آغوش همسر تو نگاه همسر هست با هیچ زیباییه دیگه ای قابل مقایسه نیست.شما هم سعی کنید تو آغوش همسرتون یا حتی موقع رابطه تون دنبال آرامش باشید نه زیبایی چون این آرامش موندگاره اما اون زیبایی به تبی بندهخووووووشبخت باشید در کنار هم
    پیشنهاد می کنم چند بار اینو بخونینولی خب منم اگه بخوام نظر بدم من چون دخترم توی خیلی ها این مشکله دیدم ولی راستش اگه خودمم این مشکلو داشتم اصن به فکرم نمی رسید قبل از ازدواج بیان کنم چون فکر نمی کردم اونقدها مهم باشهولی مثل اینکه اقایون خیلی این چیزها واسشون مهمه طوری که اصلو نادیده می گیرن..اینکه یه چیز جزءیه ولی مگه نمی گن وفاداری بعد ازدواج مهمه..حالا فرضا این مشکلو خانمتون نداشتن ولی مثلا خداییی نکرده اگه تصادف می کرد و چهرشو از دست می داد که دیگه باید کلا قیدشو می زدین..ازدواج که فقط رابطه نیست پس گذشت و فاداکاری چی میشه؟؟

  16. 6 کاربر از پست مفید SOGAND. تشکرکرده اند .

    pooya123 (جمعه 14 آذر 93), rayehe (جمعه 14 آذر 93), szd (جمعه 14 آذر 93), هم آوا (جمعه 14 آذر 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 16 آذر 93), باران آرام (شنبه 15 آذر 93)

  17. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 اسفند 93 [ 16:13]
    تاریخ عضویت
    1393-8-25
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    720
    سطح
    14
    Points: 720, Level: 14
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 44 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بازم تشکرمیکنم ازتمام دوستان که وقت کذاشتن ومنوراهنمای کردن.متاسفانه من خودم روحیه بسیارضعیفی دارم مخصوصازمان مجردی این قضیحه واسم خیلی مهم بودکه زن اینده ام ازنظراندام تووضعیت مناسبی باشه شایدهمین فکرباعث شدبیشترضربه روحی بخورم شایدبه قول دوستان این مشکل واسه خیلیامهم نباشه.البته احساس بدی که من نسبت به این قضیحه دارم همیشگی نیست بعضی روزاراحت باهاش کنارمیام اماوقتی تنهامیشم فکروخیال میادسراغم نمیدونم شایدخداخواست برم توخونه خودم وزندگیموشروع کنم این قضیحه هم واسم عادی بشه

  18. 2 کاربر از پست مفید pooya123 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 14 آذر 93), szd (شنبه 15 آذر 93)

  19. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    خانم ماهک!
    وقتی تمام رابطه همسرانه دو نفر، خلاصه بشه توی یک رابطه تنی، اون هم با استانداردهای غیرانسانی صنعت مد و لذت طلبی، حرف شما برقراره. اما در زندگی واقعی، هزاران هزار چالش سنگین تر دیگه می تونه وجود داشته باشه که جنبه های دیگر زندگی رو پررنگ تر میکنه. بد نیست نگاهی بندازید به آمار تاپیکهایی که در تالار ایجاد میشه. چند درصدش حول و حوش چنین مشکلاتی است؟ میبینیم که حتی به 0.5 درصد هم نمی رسه. پس یا همه خانم های درگیر تاپیک ها، ( یعنی 99 درصد زنان) در ایده آل ترین وضعیت بدنی به سر می برند!!! و یا اینکه زندگی، ابعاد دیگر و مهمی هم دارد.

    لطفا تاپیک "آفات مشاوره" رو مطالعه بفرمایید.

    سپاس
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا

  20. 9 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    hira (شنبه 15 آذر 93), pooya123 (شنبه 15 آذر 93), szd (شنبه 15 آذر 93), فرشته مهربان (یکشنبه 16 آذر 93), گوش ماهی (شنبه 15 آذر 93), واحد (یکشنبه 16 آذر 93), هم آوا (شنبه 15 آذر 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 16 آذر 93), باران آرام (شنبه 15 آذر 93)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.