دراینکه شوهرت اشتباه وناشی گری کرده شکی نیست.
شماموقعی که نیازبه همدردی ودرک داشتی کتک خوردی متأسفانه همیشه اطرافیان ما رفتار درست رو انجام نمیدن.شوهرت دچارچالش شده توروکتک زده که به زعم خودش بگه من بد نیستم به چشم سابق به من نگاه کن!منتها باروشی که موردتأئیدکسی نیست.
الصبرمفتاح الفرج. صبرکلیدگشایش هست.اولین کاری که میکنی بایدتکلیفت روباخودت مشخص کنی تازمانی که خودت رومقصرکارشوهرت بدونی وفکرکنی براش جذاب ودوس داشتنی نیستی مشکل بتونی مراحل بعدی روطی کنی بنابراین خودت روسرزنش ومحکوم نکن حالت قربانی به خودت نگیراین حالت لذت بخشه ولی فرسایش دهنده ست.
افرادی که تجاربی مثل شما رو طی کردن معمولا دچار افت اعتماد بنفس شدن خودت رودوس داشته باش به خودت احترام بذار تابتونی روپای خودت بایستی.صبر وظرفیت شما تا اینجا ستودنی وقابل تحسین هستتا حالا نصف راه رو رفتی
بنابراین۱_ازتکنیک توقف فکراستفاده کن جلو افکارمنفی رو سدکن بدون هیچ پیش شرطی حتی با استدلال به پیشوازشون نرو چون تورودرخودشون غرق میکنن
۲_به خودت برس بهترین لباسهات روبپوش تغذیه خودت روخوب کن صبحها با افکارمثبت وامیدبخش بیدارشو
۳_روابط اجتماعیت روبااطرافیان گسترش بده بیشترارتباط بگیرتنهایی برات مثل سم هست
۴_آهنگهای غمگین گوش نکن بجاش این دوره آهنگهای ملایم وترجیحا بی کلام گوش کن
۵_افکاری که تورو تخریب میکنن و دست ازسرت برنمیدارن رو روی کاغذبنویس تامقداری تخلیه بشی.
۶_سعی کن بارفتارهای جزئی تروروتین ترباشوهرت بیشترارتباط بگیری تاکم کم روابطتتون بهبود پیداکنه.
این دوره نیازبه صبر،آرامش ،امیدواری و نظم داری اگه حتی توی بدترین شرایط وحالتهایی که سراغت میاد کار درست روانجام بدی مطمئن باش آخرش نتیجه ش رومیبینی حتی اگه اون لحظه نتیجه نده وحالتو خوب نکنه
۷_اگه باشگاه بری ورزش کنی یکی ازبهترین وموثرترین کمکهاروبه خودت کردی.ازهرفرصتی برای اعتماد کردن به شوهرت استفاده کن حتی اگه میزان اون اعتماد،کم وجزئی بود
اگه بتونی حضوری به یک مشاورخوب مراجعه کنی خیلی سریعتربهبود پیدامیکنی جون فرد عملگراومنظمی هستی ..تو واقعا الان نیازبه کمک داری







تا حالا نصف راه رو رفتی

علاقه مندی ها (Bookmarks)