البته فک کنم حرف ایشون بیشتر جنبه فان داشتیک کمی هم چوقولی و غیبت هم بد نیست
ولی در کل نکنید این کارو
ولی در کل جالب بود سوالتون
واقعا آدم میخواد چیکار کنه؟
چ میگن به هم دیگه ملت ؟
یه روز , دو روز , یک ماه دو ماه...
بعدش چی؟
تشکرشده 166 در 82 پست
البته فک کنم حرف ایشون بیشتر جنبه فان داشتیک کمی هم چوقولی و غیبت هم بد نیست
ولی در کل نکنید این کارو
ولی در کل جالب بود سوالتون
واقعا آدم میخواد چیکار کنه؟
چ میگن به هم دیگه ملت ؟
یه روز , دو روز , یک ماه دو ماه...
بعدش چی؟
ali -guilan (پنجشنبه 13 آذر 93), sevil73 (سه شنبه 18 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)