به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 آذر 93 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1393-6-06
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    447
    سطح
    8
    Points: 447, Level: 8
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    30

    تشکرشده 18 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی کیت کت جان. اتفاقا منم شما و تاپیکهاتون و نظراتی که به خیلیها دادین یادمه! شاید چون احساس کردم تو بعضی موارد مثل هم فکر میکنیم که تو این سایت در مورد افراد خیلی خیلی کمی پیش میاد. احتمالا متوجه منظورم شدی.

    در مورد توهین... فکر نمیکنم من برداشت اشتباهی کرده باشم. طرف میاد تاپیک رو نمیخونه، یعنی میخونه ها ولی هر طور که خودش دوست داره واسه خودش داستان میسازه! بعد چون میبینه عقاید طرف با عقاید خودش یکسان نیست، میاد پررو پررو هر چی از دهنش در میاد بارت میکنه. البته اینو فقط در مورد خودم نمیبینم، در مورد خیلیها این طور برخورد میکنن متاسفانه.
    والا من خودم به خیلی از تاپیکها سر میزنم، و خیلی وقتها هم نظر دارم، ولی اصن اعتماد به نفس ندارم نظرم رو بنویسم. همه ش فکر میکنم اگه اشتباه کنم، اگه طرف رو بیش از اینی که الان هست ناراحتش کنم، اصن اگه موضوع تاپیکش رو درست متوجه نشده باشم، و ... چی؟ واسه همین فقط بعععضی وقتها که دلو میزنم به دریا (!) یه تشکر یا لایک میذارم.

    و اما موضوع تاپیک خودم:
    راستش من با افسردگیم خو گرفتم. پیش روانشناس و روانپزشکهای زیادی رفتم و دوره هایی هم دارو استفاده کردم. ولی انگار خیلی فایده ای نداره. منظورم از این که به عنوان یکی از مشکلاتم افسردگی رو مثال زدم، این نبود که خودم رو اذیت میکنه و میخوام از شر افسردگی خلاص شم. میدونم که با ازدواج درست نمیشه. منظورم این بود که این مشکلیه که همسر آینده م باهاش مواجه میشه و شاید تحمل کردنش سخت باشه. در واقع داشتم ایرادهای خودم رو برای کسی که قراره باهام باشه میشمردم!
    من خوشکل نیستم، خوش هیکل نیستم، خوش تیپ نیستم، پولدار نیستم، خوش برخورد نیستم، اجتماعی نیستم، باهوش نیستم، هوش اجتماعی خیلی خیلی ضعیفی دارم، تو درس موفق نیستم (کلی از مهلت پایان نامه گذشته من هنوز نتونستم پایان نامه رو به جایی برسونم)، تو کار موفق نیستم (بعد از یک ماه از کارم اخراج شدم)، ثبات فکری و اعتقادی ندارم، خانواده م دوستم ندارن، و هزار و یک مشکل دیگه.
    دارم میگم من با این همه شرایط بد، آخه کی میاد با من ازدواج کنه؟ حالا که یه نفر هست بهش بچسبم، هان؟ (ببخشید انقدر بد میگم، لب کلام همینه)

    به خدا خیلی خسته م. یه تاپیک زده بودم چند ماه پیش با این عنوان که "دیگه تحمل حرفای بد مامانم رو ندارم" که مشمول بند 22 شد! بماند که چقد اونجا توهین شنیدم از خیلیا. ولی اون وضع من همچنان ادامه داره. خسته شدم هی هر روز از خواب پا میشه کلی حرف رکیک به من میزنه. حداقل با ازدواج از شرایط این خونه راحت میشم.

  2. 2 کاربر از پست مفید shekasteh تشکرکرده اند .

    ali -guilan (پنجشنبه 13 آذر 93), یه تنهای خسته (جمعه 14 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فحاشی، حمله و بی احترامیهای همسرم!
    توسط fgh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 17 مهر 95, 15:04
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. برطرف کردن افکار منفی، با تمرین های کاربردی آقای sci
    توسط میشل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 24 آبان 92, 10:22
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  5. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.