من با اینکه از مهر ماه عضو شدم ولی از 4 سال پیش با این سایت آشنا شدم و از مطالبش استفاده کردم.هر پستی آقای sci مینوشتن من زودی میخوندم و نکاتش رو کپی میکردم.آواتارشون هم خیلی برام با نمک بود.خلاصه ارادت خاصی نسبت به ایشون پیدا کرده بودم و همش دوست داشتم دوباره از حضورشون تو سایت فیض ببریم.جای پاشون که برای همیشه توی سایت خواهد موند و خیلیییییییییییییییییی خوشحالم که برگشتن و ما رو بی نصیب نذاشتن.
ایشالله همیشه شاد و تندرست باشند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)