دوست عزیز به یه نکته هم توجه داشته باش
اکثر کسایی که اینجا نظر دادن و با شما مهالفت شدید کردن دلیلشون خانوم بودن خودشون هست
یعنی اینکه خانوم ها بیشتر از اقایون احساسی هستن
کمتر ظار براشون مهمه
نه که مهم نباشه
ولی الویت پایین تری هستش
برای همین انقدر بعضی هاشون شما رو میکوبن
یا یکیشون از شما بد میگه و اون یکی کلی از جمله اش لذت میبره
شما برو پیش یه روانشناس و ازش مشاوره بخواه
اینکه خانومتون شما رو دوست داره خیلی نکته خوبیه
ایشالا این مشکل(اگه بشه گفت مشکل) حل میشه
چ احساس بد شما و چ ظاهر بدن ایشون
ولی اگه حل نشه شما علاوه بر خودتون به ایشون هم ظلم کردین
لطف کنید به جای مشاوره گرفتن از خاننوم هایی که بعضا از اقایون ستم دیدن و ناراحتی دارن
و یا کسایی که بر اساس احساسات و عواطف زنانه صحبت میکنن
پیش یه روانشناس ترجیحا اقا برید و ازشون کمک بخواید
البته مشاوره همدردی هم گزینه بدی نیست
میتونید استفاده کنید
هرچند من رو در رو به نظرم خیلی بهتره
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)