سلام دوستان خوبم
چه خبرا؟ ما رو نمی بینید خوش می گذره؟
وای که چقد کم رنگی سخته ها انگار می خواستم بترکم
دلم برا خیلی از دوستام تو همدردی تنگ شده بودهمین که دیدم هستن کلی ذوق کردم انشالله هر جا هستین خوشحال و سلامت باشید
از اینجا به فرشته مهربان عزیز و مدیر بزرگوار سلام و خدا قوت می گم
دیدم دکتر sci عزیزم تو همدردی هست خیلی ذوق کردم و خیلی خوشحال شدم خیلی ارادت دکتر نمی دونم پیاممو می بینید یا نه و اینکه منو به یاد دارید یا خیر اما باید عرض کنم من هنوز سر حرفم هستم بیاد شمال باهم بریم طلوع خورشید دریای مازندران رو از نزدیک ببینم (ی کلبه درویش داریم درخدمتتون باشیم)
و چندتن از دوستان خیلی عزیزم در همدردی پدر بزرگ عزیز (گت پبر) ریحانه خانم بزرگوار (خواهر گلم) داداش روزنه عزیزم و مرد در صحنه همدردی دادا خاله قزی و مسافر زمان عزیز ترانه خانم صبا خانم و و و و... از دیدن مجدد همتون خوشحالم
من فردا امتحان دارم از صبحم دانشگاه بودم هیچی جزومو نخوندم
امشب قراره شب بیدار باشم
خب ما بریم که زودتر بتونم تموم کنم جزوه رووووو
فعلا
![]()








همین که دیدم هستن کلی ذوق کردم انشالله هر جا هستین خوشحال و سلامت باشید



علاقه مندی ها (Bookmarks)