به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 54

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 شهریور 03 [ 12:56]
    تاریخ عضویت
    1393-4-27
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    8,239
    سطح
    61
    Points: 8,239, Level: 61
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 211
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 50 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بعنوان کسیکه تا حدی مشکل جسمی داره بهتون سلام عرض میکنم
    ظاهر یکی دوتا اط نظرات رو که خوندم خانم های متاهل گیر دادن به شما. البت من هم شما رو ستایش نمیکنم اما واقعا متاسفم برای کسایی که میخوان جراحی کنن ولی به خواستگارشون نمیگن بعد فکر میکنن سود میکنن با این کارهاشون
    اول بگم مکل خانم شما ظاهریه نه جسمی.ایشون سالم هستن و خدا مریضی بهشون نداده. من خودم اینقدر خواستگار خوب داشتم مادرم نمیدونست همه از طرف دانشگاه بودن. حتی به یک نفرشون فکر نکردم. درحالیکه یکی دومورد رو ظاهری ازشون خوشم هم میومد.ولی چون میترسیدم این یه نقطه زیبایی ظاهری که دارم واسه فریب بشه وتازه همیشه تا اخر عمرم باید کم و بیش دکتر برم.حتی جراحی تازه انجام بدم ومیدونم مردا اینجور زنها رو نمیخوانبیشتر خوشی میخوان. بعلاوه دنبال دردسر های بعدیش نبودم و بازهم بعلاوه حاضر نبودم علاوه بر خودم که وقتی نگاهم به مشکلم که تاحدی نمود ظاهری داره میفته عصه ام میشه این رو تو یکی دیگه ببینم احساس دلسوزی یا از اون طرف نفرت بد حالی خیلی حس های دیگه . قید شوهر رو زدم خودم با خودم تا لحظه مرگم تو خونه بابام هستم.این حس های بالا رو هم تجزبه نمیکنم
    اما ذر مورد شما. خب هرکسی حق داره چیزیو نخواد مثلا من مرگ در تنهایی رو به شوهر کچل ترجیح میدم. این جراحی ها ما که دیدیم و شنیدیم 6ماه طول درمان داره. پس تا بعد از 6ماه از عمل اخر به فکر ازدواج نیفت . صبوری داشته باش. این عکس های اینترنت و بازیگرها همه پروتز و عملی و حتی فتو شاپه
    یکم بصبر.روی خوبی های خانم تمرکز کن.نه فقط ظاهرش
    اگه خوب نشد و حس کردی فریب خوردی میتونی بی مهریه طلاق بدی
    اگه هم واقعا دوسش داری برا چند تا صحنه خودمو مشغول نکن. برو چندتا عکس از بیماری به نام زونا ببین .این بیماری بدون علت هست و بعد از چند وقت خوب میشه.مردا که نباید اینقدر نازک نارنجی باشن
    در ضمن افرین اقای hira . همون یکی احساس انزجار رو هم که دارید سعی کنید از بین ببرید. مطمعن باشید اون خانم مادی و معنوی .با دوست داشتن وفاداری جبران میکنه.

  2. 6 کاربر از پست مفید golii تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 13 آذر 93), ali -guilan (چهارشنبه 12 آذر 93), maryam240 (چهارشنبه 19 آذر 93), pooya123 (چهارشنبه 12 آذر 93), szd (سه شنبه 11 آذر 93), هم آوا (سه شنبه 11 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.