بعنوان کسیکه تا حدی مشکل جسمی داره بهتون سلام عرض میکنم
ظاهر یکی دوتا اط نظرات رو که خوندم خانم های متاهل گیر دادن به شما. البت من هم شما رو ستایش نمیکنم اما واقعا متاسفم برای کسایی که میخوان جراحی کنن ولی به خواستگارشون نمیگن بعد فکر میکنن سود میکنن با این کارهاشون
اول بگم مکل خانم شما ظاهریه نه جسمی.ایشون سالم هستن و خدا مریضی بهشون نداده. من خودم اینقدر خواستگار خوب داشتم مادرم نمیدونست همه از طرف دانشگاه بودن. حتی به یک نفرشون فکر نکردم. درحالیکه یکی دومورد رو ظاهری ازشون خوشم هم میومد.ولی چون میترسیدم این یه نقطه زیبایی ظاهری که دارم واسه فریب بشه وتازه همیشه تا اخر عمرم باید کم و بیش دکتر برم.حتی جراحی تازه انجام بدم ومیدونم مردا اینجور زنها رو نمیخوانبیشتر خوشی میخوان. بعلاوه دنبال دردسر های بعدیش نبودم و بازهم بعلاوه حاضر نبودم علاوه بر خودم که وقتی نگاهم به مشکلم که تاحدی نمود ظاهری داره میفته عصه ام میشه این رو تو یکی دیگه ببینم احساس دلسوزی یا از اون طرف نفرت بد حالی خیلی حس های دیگه . قید شوهر رو زدم خودم با خودم تا لحظه مرگم تو خونه بابام هستم.این حس های بالا رو هم تجزبه نمیکنم
اما ذر مورد شما. خب هرکسی حق داره چیزیو نخواد مثلا من مرگ در تنهایی رو به شوهر کچل ترجیح میدم. این جراحی ها ما که دیدیم و شنیدیم 6ماه طول درمان داره. پس تا بعد از 6ماه از عمل اخر به فکر ازدواج نیفت . صبوری داشته باش. این عکس های اینترنت و بازیگرها همه پروتز و عملی و حتی فتو شاپه
یکم بصبر.روی خوبی های خانم تمرکز کن.نه فقط ظاهرش
اگه خوب نشد و حس کردی فریب خوردی میتونی بی مهریه طلاق بدی
اگه هم واقعا دوسش داری برا چند تا صحنه خودمو مشغول نکن. برو چندتا عکس از بیماری به نام زونا ببین .این بیماری بدون علت هست و بعد از چند وقت خوب میشه.مردا که نباید اینقدر نازک نارنجی باشن
در ضمن افرین اقای hira . همون یکی احساس انزجار رو هم که دارید سعی کنید از بین ببرید. مطمعن باشید اون خانم مادی و معنوی .با دوست داشتن وفاداری جبران میکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)