آقا پویا بلاخره نگفتی با دکترای دیگه مشورت کردی؟اونا نگفتن چقد احتمال خوب شدنش هست؟
ببین هر عملی،حالا اینجا بحث عمل زیباییه این مسائل رو داره.درد و خونریزی و بخیه و تورم و این چیزا.خب؟
حالا به جای اینکه به این فکر کنی 6ماه اول عقدت به جای لذت بردن دنبال دوا دکتر بودی (ک حقم داری،نمیگم نداری) به بعدش فکر کن.زندگی شما تازه داره شروع میشه.درسته این مدت درگیر جراحی بودین اما فرصت برای لذت بردن زیاده.انشالله عمل خانومت خوب پیش میره.یه کم صبوری میخواد.بعدش از نتیجه کیف میکنید.یعنی میخوام بگم فکر نکن چون این چندماه رفت دیگه همه چی تمومه.فرصت برای داشتن لحظات خوب زیاده.که دیگه کم کم این روزا رو یادت میره.
همیشه به این فکر کن این یه واقعیتیه.کسایی که عمل میشن همچین دورانی رو میگذرونن.الانم که آمار جراحی زیبایی بالاس.پس خیلی مردا شرایط تو رو داشتن.
همه مدلها بازیگرا خواننده ها مردم عادی بعد جراحیاشون دوره نقاهت داشتن.ما خیلیاشونو ندیدیم.
امیدت به آینده باشه.به روزای خوب،به اتفاقات خوب فکرکن.وقت برای خوشی زیاده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)