
نوشته اصلی توسط
saram
ممنون نفیسه جان. ولی من اصلا اهل بزرگ کردن چیزی نیستم.دقیقا همونی که بوده رو گفتم . ببینید رفتارش خیلی واضحه.وقتی ماشین مارو از روبرو میبینه.تا وقتی که از کنارش رد میشیم سرشو از شیشه بیرون میکنه به طرف ماشین ما نگاه میکنه.خب اینو هر کسی متوجه میشه و ....
دوست عزیز،
این رفتار ایشون اصلا رفتار جالبی برای یک مرد نیست، حتی برای یک زن هم.
در حالت عادی زل زدن به دیگران تا این حد درست نیست، حالا چه برسه به این که یک مرد متاهل به ماشین دوست دختر سابقش اینطور زل بزنه.
من می گم یه رفتار خارج از تعهد و شخصیت یک مزد. می دونم دوستش داشتی و از حرفم ممکنه ناراحت بشی.
ولی فقط یک مرد سبک و بی کلاس این کارها را می کنه.
کاش بتونی نگاه نکنی و تا حد ممکن خودت را از اون فضا و اتفاقهای مشابه دور نگه داری.
هر بار دیدیش دیگه نگاه و رفتارش را دنبال نکن.
مواظب خودت باش.
نذار بیشتر از این داغونت کنه.
ببین اون آقا اگر بره دنبال زندگیش و دیگه هیچوقت به سمت تو برنگرده، تجربه ی دردناکی داشتی که باید تاوانش را بدی و ازش رد بشی.
اگر از همسرش جدا بشه و برگرده به سمت شما، هیچوقت این زندگی، زندگی بشو نیست. ازدواج و طلاق و برگشتن به معشوق سابق و .... توی قصه ها و فیلمها آخرش قشنگه. وگرنه یک زندگی آشفته و پریشان و دردناکه. پس بازم همین دردها را، حتی بیشتر خواهی داشت. (تازه این یک فرض نزدیک به محاله)
اگر زندگیش ناموفق باشه و شکست بخوره و هزار تا بلا هم سرش بیاد، ذره ای از درد و رنجی که می کشی کم نمی شه. پس اونم فایده ای برای تو نداره.
هر حالتی که پیش بیاد، آخرش تو باید این درد و شرایطی که توش هستی را از سر بگذرونی و جلو بری. کار تو و سهم تو همینه.
بدون این که فکر کنی، چی شد و چرا این رفتار را کرد و این کارها را می کنه و اگر ......... فقط به این فکر کن که از این مرحله باید بگذری .........
امیدوارم زودتر برات تمام بشه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)