به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 60
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اردیبهشت 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-10-06
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,439
    سطح
    29
    Points: 2,439, Level: 29
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    53

    تشکرشده 105 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون نفیسه جان. ولی من اصلا اهل بزرگ کردن چیزی نیستم.دقیقا همونی که بوده رو گفتم . ببینید رفتارش خیلی واضحه.وقتی ماشین مارو از روبرو میبینه.تا وقتی که از کنارش رد میشیم سرشو از شیشه بیرون میکنه به طرف ماشین ما نگاه میکنه.خب اینو هر کسی متوجه میشه و ....
    گفتم که با اینکه بهم بدی کرده بازم دوسش دارم. دلتنگش میشم...نمیتونم به رفتارش بی توجه باشم.
    قصد شروع مجدد رابطه رو ندارم . چون خیلی ناراحت میشم .... میام اینجا مینویسم که اروومتر شم
    بازم ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید saram تشکرکرده است .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط saram نمایش پست ها
    ممنون نفیسه جان. ولی من اصلا اهل بزرگ کردن چیزی نیستم.دقیقا همونی که بوده رو گفتم . ببینید رفتارش خیلی واضحه.وقتی ماشین مارو از روبرو میبینه.تا وقتی که از کنارش رد میشیم سرشو از شیشه بیرون میکنه به طرف ماشین ما نگاه میکنه.خب اینو هر کسی متوجه میشه و ....
    گفتم که با اینکه بهم بدی کرده بازم دوسش دارم. دلتنگش میشم...نمیتونم به رفتارش بی توجه باشم.
    قصد شروع مجدد رابطه رو ندارم . چون خیلی ناراحت میشم .... میام اینجا مینویسم که اروومتر شم
    بازم ممنون
    بله میفهمم چی میگید و ناراحتید
    عذر میخوام اگه زیاد گفتم
    ما کوچکتر از شما هستیم
    باز هم عذر میخوام
    ولی شاید نوشتنش هم باعث دیرتر فراموش کردن بشه
    چون شما میگید که دوستش دارید
    و تا کی باید به دوست داشتن ادامه بدید؟؟؟

    حوب با توجه به سنتون و اینکه یک سال هم گذشته و به اندازه کافی برای رابطه ی تمام شده عزاداری کردید
    فکر نمی کنید باید به معیارهاتون واسه ازدواج نگاه کنید؟؟؟؟
    و دست از دوست داشتن بردارید؟؟؟؟

    البته من اصن منکر این نیستم که رفتار این آفا واقعا و کاملا آزاردهنده هست
    اصن چرا ما دخترا از کسی خوشمون میاد؟؟؟؟
    مگه ببخشید ما تو خیابون آدم می بینیم خوشمون میاد
    من یه شخصه از هیچ بازیگری تا حالا و هیچ آدمی که باهاش هم صحبت نشدم نشدم یه مدت خوشم نیومده
    خوب اونا یه رفتار متفاوت انجام میدن که آقایون دیگه نمیدن
    و خوب ما هم ترجیح میدیم مث آقایون با کسی که دوسش داریم ازدواج کنیم نه کسی که بهمون تحمیل شده
    ولی آدمی که با ایما و اشاره یه کاری رو انجام میده
    میخواد بره دفاع از خودش جایی رو باقی گذاشته باشه
    من دو هفته پیش اینو نمی گفتم و همش دنبال پیدا کردن پاسخ چراها بودم

    به هر حال ازتون عذر میخوام
    امیدوارم آروم تر بشید

    تازه شما الان غرورتون رو ریر پا نذاشتید
    همین که به اون بی مخلی میکنید عند غرور هس
    غرور اینه که شما اونو دوست دارید ولی برخلاف میلتون بهش کاری ندارید
    غرور اینه که جلو خواسته ی خودتون وایستادید
    آفرین بر شما
    امیدوارم ازتون یاد بگیرم
    چون غرور من هم له شده
    ولی میترسم همش یه بار دیگه خودم له ترش کنم
    ویرایش توسط nafiseh joon : جمعه 17 مرداد 93 در ساعت 17:40

  4. 3 کاربر از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93), rayehe (دوشنبه 10 آذر 93), saram (جمعه 17 مرداد 93)

  5. #33
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط saram نمایش پست ها
    ممنون نفیسه جان. ولی من اصلا اهل بزرگ کردن چیزی نیستم.دقیقا همونی که بوده رو گفتم . ببینید رفتارش خیلی واضحه.وقتی ماشین مارو از روبرو میبینه.تا وقتی که از کنارش رد میشیم سرشو از شیشه بیرون میکنه به طرف ماشین ما نگاه میکنه.خب اینو هر کسی متوجه میشه و ....
    دوست عزیز،

    این رفتار ایشون اصلا رفتار جالبی برای یک مرد نیست، حتی برای یک زن هم.
    در حالت عادی زل زدن به دیگران تا این حد درست نیست، حالا چه برسه به این که یک مرد متاهل به ماشین دوست دختر سابقش اینطور زل بزنه.

    من می گم یه رفتار خارج از تعهد و شخصیت یک مزد. می دونم دوستش داشتی و از حرفم ممکنه ناراحت بشی.
    ولی فقط یک مرد سبک و بی کلاس این کارها را می کنه.

    کاش بتونی نگاه نکنی و تا حد ممکن خودت را از اون فضا و اتفاقهای مشابه دور نگه داری.
    هر بار دیدیش دیگه نگاه و رفتارش را دنبال نکن.
    مواظب خودت باش.
    نذار بیشتر از این داغونت کنه.

    ببین اون آقا اگر بره دنبال زندگیش و دیگه هیچوقت به سمت تو برنگرده، تجربه ی دردناکی داشتی که باید تاوانش را بدی و ازش رد بشی.

    اگر از همسرش جدا بشه و برگرده به سمت شما، هیچوقت این زندگی، زندگی بشو نیست. ازدواج و طلاق و برگشتن به معشوق سابق و .... توی قصه ها و فیلمها آخرش قشنگه. وگرنه یک زندگی آشفته و پریشان و دردناکه. پس بازم همین دردها را، حتی بیشتر خواهی داشت. (تازه این یک فرض نزدیک به محاله)

    اگر زندگیش ناموفق باشه و شکست بخوره و هزار تا بلا هم سرش بیاد، ذره ای از درد و رنجی که می کشی کم نمی شه. پس اونم فایده ای برای تو نداره.

    هر حالتی که پیش بیاد، آخرش تو باید این درد و شرایطی که توش هستی را از سر بگذرونی و جلو بری. کار تو و سهم تو همینه.
    بدون این که فکر کنی، چی شد و چرا این رفتار را کرد و این کارها را می کنه و اگر ......... فقط به این فکر کن که از این مرحله باید بگذری .........

    امیدوارم زودتر برات تمام بشه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  6. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93), nafiseh joon (جمعه 17 مرداد 93), sanjab (جمعه 17 مرداد 93), saram (جمعه 17 مرداد 93), veis (جمعه 17 مرداد 93)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    این رفتار ایشون اصلا رفتار جالبی برای یک مرد نیست، حتی برای یک زن هم.
    در حالت عادی زل زدن به دیگران تا این حد درست نیست، حالا چه برسه به این که یک مرد متاهل به ماشین دوست دختر سابقش اینطور زل بزنه.

    من می گم یه رفتار خارج از تعهد و شخصیت یک مزد. می دونم دوستش داشتی و از حرفم ممکنه ناراحت بشی.
    ولی فقط یک مرد سبک و بی کلاس این کارها را می کنه.

    ببین اون آقا اگر بره دنبال زندگیش و دیگه هیچوقت به سمت تو برنگرده، تجربه ی دردناکی داشتی که باید تاوانش را بدی و ازش رد بشی.


    اگر از همسرش جدا بشه و برگرده به سمت شما، هیچوقت این زندگی، زندگی بشو نیست. ازدواج و طلاق و برگشتن به معشوق سابق و .... توی قصه ها و فیلمها آخرش قشنگه. وگرنه یک زندگی آشفته و پریشان و دردناکه. پس بازم همین دردها را، حتی بیشتر خواهی داشت. (تازه این یک فرض نزدیک به محاله)
    .
    بله وقتی بدی یه آدم ثابت شد دیگه فایده نداره
    هرجوری بشه فایده نداره
    شما فقط به معیارهای خودت واسه ازدواج فک کن
    و ببین این آدم منطبق بر اون هس یا نه
    قطعا نیس
    پس وفتی نیس دیگه تموم شد
    یه ناراحتی همراه با احساسات بی منطقانه هس
    که ما خانم ها یه مدت باید تحملش کنیم

    شما الان باید باور کنی که تموم شده
    حتی اگه برگرده و به پات هم بیفته و بگه همین فردا عقد کنیم شما موافقت نمیکنید

    اگر از صمیم قلب به این باور برسین ناراحتی که باید تحملش کنید زودتر تموم میشه
    ویرایش توسط nafiseh joon : جمعه 17 مرداد 93 در ساعت 19:31

  8. 2 کاربر از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93), saram (جمعه 17 مرداد 93)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اردیبهشت 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-10-06
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,439
    سطح
    29
    Points: 2,439, Level: 29
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    53

    تشکرشده 105 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمیدونم چرا نمیتونم ازش متنفر شم .به بدیهاش هم فکر میکنم اما تاثیری نداره. خیلی سخته ادم کسیو دوست داشته باشه اما بهش نرسه.
    اینقد از ندیدنو نرسیدن بهش اذیت میشم که بفکر خودکشی میفتم. عید امسال با اینکه تقریبا 6ماه بود اصلا ندیده بودمش و زیاد بهش فکر نمیکردم بحالت جنون (میخواستم خودکشی کنم) رسیده بودم واسه ارووم کردن خودم با یه شماره ناشناس بهش زنگیدم.تا صداشو شنیدم اشکم در اومد.
    حرفی نزدم. اما بعدش از طریق داداشش پیگیر شده بود کی هستم.
    داداشش خبر نامزدیشو بهم داد. بهم گفت خیلی دوست داشته و تو رو میخواسته اما مامانم اینا راضی نمیشدن(فقط هم بخاطر اختلاف سنی).
    الانم چند روزه خیلی دلتنگش میشم. هیچی اروومم نمیکنه. میترسم دوباره مثه عید شم.
    نمیدونم واقعا چیکار کنم؟(ادم احساساتی نیستم.ادم منطقی هستم. حتی دوستام بهم میگن اصلا بهت نمیاد احساساتی باشی یا وقتی میشنون عاشق یکی شدم تعجب میکنند.میگن از تو بعیده)
    چرا من باید اینجوری باشم؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید saram تشکرکرده است .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اردیبهشت 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-10-06
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,439
    سطح
    29
    Points: 2,439, Level: 29
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    53

    تشکرشده 105 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بعد از این همه مدت باز رفتارشو ادامه میده و عکس العمل نشون میده.چند روز پیش ماشینو جایی پارک کرده بودم خودم تو ماشین موندم، منتظر بودم خواهرام برگردند. دیدم این اقا اومدن لبخند زدند من رومو برگردوندم که بیخیال شه رد شه .اما دیدم رفت یه جایی روبروی ماشین وایستاد و هرازگاهی منو نگاه میکرد.کار ابجیم طول کشید اما اون همچنان همونجا وایستاده بود. وقتی که من راه افتادم دیدم اونم راه افتاده.از اون روز دیگه حالم بد شده،عصبی شدم.زود جوش میارم،بغض دارم و... .تازه داشتم بخودم میومدم
    با این کاراش واقعا درمونده شدم.دلم میخواست بهش بگم چرا داری اینکارو با من میکنی...
    به نظرتون بهش بگم؟ چیکار کنم؟از خودم متنفرم.که اینقد ضعیف شدمو با دیدنش دلم میلرزه...

    - - - Updated - - -

    بعد از این همه مدت باز رفتارشو ادامه میده و عکس العمل نشون میده.چند روز پیش ماشینو جایی پارک کرده بودم خودم تو ماشین موندم، منتظر بودم خواهرام برگردند. دیدم این اقا اومدن لبخند زدند من رومو برگردوندم که بیخیال شه رد شه .اما دیدم رفت یه جایی روبروی ماشین وایستاد و هرازگاهی منو نگاه میکرد.کار ابجیم طول کشید اما اون همچنان همونجا وایستاده بود. وقتی که من راه افتادم دیدم اونم راه افتاده.از اون روز دیگه حالم بد شده،عصبی شدم.زود جوش میارم،بغض دارم و... .تازه داشتم بخودم میومدم
    با این کاراش واقعا درمونده شدم.دلم میخواست بهش بگم چرا داری اینکارو با من میکنی...
    به نظرتون بهش بگم؟ چیکار کنم؟از خودم متنفرم.که اینقد ضعیف شدمو با دیدنش دلم میلرزه...

  12. کاربر روبرو از پست مفید saram تشکرکرده است .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93)

  13. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اردیبهشت 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-10-06
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,439
    سطح
    29
    Points: 2,439, Level: 29
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    53

    تشکرشده 105 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    ازتون راهنمایی میخوام.
    امروز بعد مدت ها زنگ زده و میگه میخوام حضوری باهات صحبت کنم .نمیدونم چیکار کنم.میگه موضوع مهمی هستش و نمیتونه با تلفن بگه.
    لطفا راهنماییم کنید چیکار باید کنم

  14. کاربر روبرو از پست مفید saram تشکرکرده است .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اسفند 93 [ 19:56]
    تاریخ عضویت
    1393-9-07
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,358
    سطح
    20
    Points: 1,358, Level: 20
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    37

    تشکرشده 152 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم وایستا دوستان بیان راهنماییت کنن
    ولی به نظر من نرو بهش بگو هرچی هست تلفنی بگه
    چی میخواد بگه؟
    یا میگه رابطه رو از دوباره شروع کنیم که تو قبول نمی کنی
    یا یکم توضیح میده در مورد گذشته که بعد این همه مدت نیازی به توضیح نیست
    دیگران را ببخش... نه بخاطر اینکه آنها سزاوار بخشش اند... بلکه بخاطر اینکه تو سزاوار آرامشی...

  16. 3 کاربر از پست مفید nafiseh joon2 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93), saram (دوشنبه 10 آذر 93), شیدا. (دوشنبه 10 آذر 93)

  17. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اردیبهشت 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-10-06
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,439
    سطح
    29
    Points: 2,439, Level: 29
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    53

    تشکرشده 105 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون نفیسه جان .بهش گفتم اگه صحبتی هست با تلفن بگو.میگه اگه مهم نبود نمیگفتم حضوری
    خودم حدس زدم.اما حدس های دیگه هم زدم مثه اینکه بخواد کادوهایی که بهش دادم پس بده.اگه بخواد اینکارو بکنه نمیدونم چیکار کنم در مقابلش

    - - - Updated - - -

    ممنون نفیسه جان .بهش گفتم اگه صحبتی هست با تلفن بگو.میگه اگه مهم نبود نمیگفتم حضوری
    خودم حدس زدم.اما حدس های دیگه هم زدم مثه اینکه بخواد کادوهایی که بهش دادم پس بده.اگه بخواد اینکارو بکنه نمیدونم چیکار کنم در مقابلش

  18. 2 کاربر از پست مفید saram تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93), nafiseh joon2 (دوشنبه 10 آذر 93)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آذر 94 [ 14:26]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    357
    سطح
    7
    Points: 357, Level: 7
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2,438

    تشکرشده 600 در 162 پست

    Rep Power
    53
    Array
    اصلا نرو ، دوباره دلتنگش میشی
    اهنگ عاشقونه گوش نده ، شمارتو تغییر بده ، ایمیلتو هم تغییر بده ، سعی کن یک کم بی رحم باشی ...اون الان داره عشق و حالش رو میکنه چرا تو خودتو اینقدر عذاب میدی ؟
    ازینکه بهش بی توجهی میکنی مورمورش شده میخواد اذیتت کنه
    همش حس وابستگیه ، دیگه دوست داشتن نیست .
    بی خیالش شو ، این اعتیاد رو رها کن ، به فکر مرد ایندت باش ، شوهری که عمیقا دوستت داره باش
    خودتو بالا بکش و از اسارتش رها شو ، تو اگه با این فرد زندگی میکردی پس فردا تو راهرو دادگاه بودی اوکی ؟ پس فردا سر بچت باید میرفتی دادگاه ! سر حتی پس گرفتن جهازت باید اون روی دیگشو میدیدی !
    تو دادگاه باید دروغاشو میشنیدی ! بیشتر ازش متنفر میشدی ، خیلی خیلی بیشتر !

    بی خیالش شو
    سعی کن تنها نباشی و با یکی حرف بزنی تا کمکت کنه راحت تر فراموشش کنی

  20. 2 کاربر از پست مفید ali -guilan تشکرکرده اند .

    saram (دوشنبه 10 آذر 93), شیدا. (دوشنبه 10 آذر 93)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشاعره ( با اشعار گلچین و محتوایی)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1860
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 شهریور 99, 12:14
  2. عدم توانایی انتخاب خانم مناسب به دلایل گوناگون
    توسط Peaceful در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 فروردین 96, 11:24
  3. نقد محتوایی و شکلی امضاء ها از نظر شکلی و محتوایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 12 مهر 93, 03:09
  4. تورو خدا منو راهنمایی کنید
    توسط غزل خوان در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 دی 87, 01:51

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.