با شما حس همدردی دارم دوست خوبم
میدونم خیلی سخته انقدر برات تحملش سخته که حاضری حتی آینده ت خراب بشه ولی از کسی جدا بشی که ذره ای دوست نداره ... معذرت میخواهم این حسیه که من متوجه ش شدم چون هیچ نشانه ای از دوست داشتن توی صحبت های شما ندیدم ... آدم با دوست دخترشم اینطوری رفتار نمیکنه
من بعنوان یه دختر به شما میگم اگه حس میکنی که تمام تلاشت رو برای برگردوندن ایشون به زندگیت کردی و بازم به همون منوال گذشته داره پیش میره پس باید بگم واقعا تصمیم درست و بجایی گرفتی ... جلوی ضرر و از هرجا بگیری منفعته ... درسته که بکارتت رو از دست دادی ولی هنوز نجابتت رو داری .... خانواده ت رو داری ... عقل و شعور و اخلاق خوبت رو داری ... مردی که اینا رو نبینه و فقط دنبال بکارت باشه مرد زندگی نیست ... برات ارزوی خوشبختی میکنم و پیگیر تاپیک هات هستم ... انشالا هرچه زودتر مشکلت حل بشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)