سلام
اهوکی، خانم پاییزه من اصلاً اشتراک گرفتم که بیام این خبر رو در مورد خودم توی تالار حال و هوای یاران همدردی بدم از دو ماه پیشم ویزام که از سفر قبلی رفته بودم آماده بود ، ولی شما پیشدستی کردین ، اینجا رو دیگه برا من بیچاره کلکلستون نکنید اینجا به هر چی بخواید اعتراف میکنم.
کس نمیـگوید که یــاری داشـت حق دوســتی
حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد
.................................................. .................................................. ...........................................
دوستای خیلی خوب همدردی من هم ان شاء الله عصر چهارشنبه راهی سفر اربعین نجف تا کربلا هستم و البته با توجه به شرایط احتمال داره سفرم یک ماهی طول بکشه(با یک گروه مستند ساز میرم) و از دست بی مزگی های من چندی آسوده باشید:
اول از همه به شدت طلب حلالیت میکنم از دوستان خوب همدردی مخصوصاً
مدیر همدردی
بانو فرشته مهربان
بانو رزا
بانو آبی بیکران
و همه دوستانی که نمیدونم ولی ممکنه از من رنجشی داشته باشن ،به بزرگواری خودتون حلال کنید
مطمئنا به یاد همه دوستان همدردی هستم ،به قول یکی از دوستان میگفت اینجور موقع ها من کنار دعاهای مهمم ستاره میزنم بعد به زرف میگم اونجا که میری بگو قاصد دعاهای ستاره دار فلانی هم هستم ، من هم اگر لیاقت داشته باشم خیلی خوشحال میشم قاصد دعاهای ستاره دار یاران همدردی باشم. فدای همتون
بانو پاییزه گرامی نگید دیگه حامد خودش رفته من دیگه دعاش نمیکنما ،اصلاً از این خبرا نیست من خیلی گناه دارم اگه به یادتون موندم خیلی التماس دعا ازتون دارم و من هم حتماً به یاد شما هستم.
از بانو آرام دل، بانو ترمه ، بانو دختر بیخیال ، بانو کاملیا، بانو کیمیا ،بانو پیانوزن ، حامد تنها ، عامورضا ، خاله قزی ، داداش پارسا و همه وهمه طلب حلالیت میکنم و حتما به یاد همه همه دوستان همدردی هستم.
خیلی برای ظهور امام زمان دعا کنید خیلی خیلی خیلی ، ریشه همه غربت های ما غیبت آقامون هست .
التماس دعا.









علاقه مندی ها (Bookmarks)