سلام دوستاااای عزیزم.
وای خیلی خوشحالم کردین.
اصلا انتظار نداشتم. به نظرتون واقعا باردارم یا اینم توهمه؟
بچه ها دعا کنین بالاتر بره هورمون بتام.
مرسی پاییزه جونم. خوووش به حالت عزیزدلم. رفتی برای منم دعا کن که نی نی اگر وجود داره سالم باشه.
کیت کت جون الهام جون مررررسی مرررسی ایشالا قسمت خودتون بشه.
دعا کنین توهم نباشه. من که خیلی خسته شدم
ماهی سه چهار بار آزمایش خون میدم. با کلی تست خانگی از چند تا مارک مختلف که ببینم دقت کدوم بالاتره. بعد نتایج رو تحلیل می کنم.
توی بالکن خونمون یه باغچه کوچیک داریم. الان تقریبا خشک شده ولی توی یه جعبه کنار هم این بیبی چک ها رو چیدم. یه بار شوهرم دید گفت اینا چیه؟؟؟؟
منم فقط نگاش کردم.
بدجنس بهم گفت منتظری خدا معجزه کنه مثبت بشن؟ این دفعه هم که یکیشون خط کمرنگ در اومده بود فوری رفتم ازمایش و مثبت شد.
بچه ها خدا خیلی مهربونه. این دفعه تو دعاهام بهش گفتم خدایا همین ماه همین ماه بچمو بهم بده. یه جورایی لحنم دستوری بود. ولی خداجونم نه از دستم ناراحت شد نه باهام قهر کرد بلکه دلمو شاد کرد. آخه خودش میدونه من غیر از اون کسی رو ندارم.
دوستای گلم ایشالا بچه های این تاپیک و همه بچه های همدردی حاجت بگیرن.
میدونم اینا همه به خاطر دعاهای شماست.
مرسی مرسی
ایشالا عوضش رو از خدا بگیرین. با یه دست دادین با ده تا دست بگیرین.![]()









پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)