پاییزه عزیزم پستت رو که خوندم اشکام بند نمیومد خوشحالم برات عزیز دلم...پاییزه انشاالله میری اونجا خودت و فرزند آیندت رو بیمه میکنی...پاییزه مهربونم انشاالله بعد از برگشتنت(سلامتی بری و برگردی) خبر بارداریت رو میدی به یاری امام حسین...
کاش منم لیاقتشو پیدا کنم خیلی کربلا دلم میخواد همیشه این شعرو با خودم زمزمه میکنم :
هرشب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابالفضل ....ذکر سجود نمازم شده کربلا میخوام ابالفضل...جدایی هم حدی داره آقا کربلا میخوام ابالفضل
ابالفضل کربلاییم کن...ابالفضل نینواییم کن
عزیزم بیا بغلم خداحافظی کنیم دلم برات تنگ میشه مراقب خودت باش









علاقه مندی ها (Bookmarks)