سلام خانم امیدوار.
اسم خوبی رو انتخاب کردید.شرایط واحساس شما قابل درک هست.چون باورهات نسبت به شوهرت تغییراتی کرده احساس شماهم به تبعش متغیرشده.باتوضیحاتی که دادی استعداد وتوانایی ترمیم زندگیت رو داری.
شایدفکرکنی شوهرت دوست نداره که دست به چنین کاری زده.
گسترش فضای مجازی باعث شده تا کنجکاوی بعضی افراد تحریک بشه.
صبروآرامش خودت روحفظ کن وسعی کن توی کارشوهرت تجسس وپلیس بازی نکنی.
فقط احساسی که بعدازاون وقایع بهت دست داده روصادقانه بهش بگو حتی اگه تردید داری ومطمئن نیستی که بایدبهش اعتمادکنی یانه بهش بگو واضافه کن که داری تلاشت رو میکنی نگاهت مثل سابق باشه .با گفتن این حرفها باعث میشی که خودش هم به فکرفروبرود وبازخورد اتفاقاتی که گذشته روبدون تنش ببیند
.تهدیدش نکن. قدرت وقوی بودن تو دراین شرایط یکی ازجاذبه های درازمدت تو خواهدبود،هرقدمی که برای اعتمادسازی برمیداره استقبال کن. وسعی کن تاحدامکان به حکم ظاهراوضاع رفتارکنی نه برمبنای تجسس هایی که قرارنیست توی روابطتون باشن...








علاقه مندی ها (Bookmarks)