اینقدر نگرانم که حواسم نبود چقد طولانی و در هم نوشتم/امیدوارم حوصله کنن و بخونن چون خلاصه ترین حالت ممکن بود![]()
تشکرشده 3 در 2 پست
اینقدر نگرانم که حواسم نبود چقد طولانی و در هم نوشتم/امیدوارم حوصله کنن و بخونن چون خلاصه ترین حالت ممکن بود![]()
nafiseh joon2 (یکشنبه 09 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)