خودت فکر میکنی علت مسخره کردنشون چیه؟
ببین پسرا خصوصا چندتا که دورهم جمع بشن معمولا از این کارای خز و خیل میکنن.شوخی خرکی و چرت و پرت گفتن و کلا هم اعتماد به سقفاشون بالاس.من یادمه دانشجوییم نف پسرای کلاس عین قاشق نشسته بودن بعد دور هم جمع میشدن این و اونو مسخره میکردن.نه که تو ایران از اول دخترا و پسرا از هم جدان بعد یهویی میرن کنار هم.بلد نیستن چیکار کنن.
پس تو اصلا ندید بگیرشون.محلشون نذار.
اما از اونور به خودت هم برس.
خواهی نخواهی ظاهر آدم خیلی مهمه و خصوصا تو ایران قضیه ظاهر اهمیت خیلی بالایی داره.
یه سری مواردو دقت کن.مثلا لباسات تمیز و اتو کشیده باشه.همیشه از مام یا اسپری استفاده کن.(البته وقتی میری بیرون.چون فرایند عرق کردن به هر حال باید اتفاق بیفته)
به صورتت برس.اگه جوش داری درمان کن.از ضدآفتاب مناسب استفاده کن.اصلاح و اپیلاسیون انجام بده.ناخونات مرتب باشن.دندونات مسواک زده.موهات چرب نباشن.
کلا نظافت خیلی مهمه.یه خانوم یه عالمه آرایش کنه اما تمیز نباشه اصلا جالب نمیشه.ورزش کن.
تو انتخاب رنگا و وسایلت سلیقه به خرج بده.
اینا خیلی مهمه.
تو کلاس هم سعی کن خیلی خودتو جدا از دیگران نکنی.مثلا بخوای بچه خرخون بازی دربیاری.مثلا اگه بچه ها میگن استاد مثلا خسته نباشی یا امتحان نگیر تو یه نفر نگو نه استاد درس بده،یا امتحان بگیر.همچین شخصی کاملا باید منتظر عواقبش باشه.خخخخ
اینا رو که انجام دادی دیگه برات مهم نباشه کی چی میگه.نه نیگاشون کن.نه گوش کن.بلاخره یه زری دارن میزنن.مهم نیس چیه.
حالا اگه خودت مورد خاصیو سوال داری بگو تا رو هم بذاریم فکرامونو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)