اینا بچه دبیرستانی های لوس و احمقی هستند که تازه اومدن دانشگاه
برای خودنمایی و نشان دادن خودشون ، حاضرن هر غلطی بکنند
از شانس شما گیر دادن به شما ، شما نباشی یکی دیگه
تشکرشده 1,600 در 571 پست
اینا بچه دبیرستانی های لوس و احمقی هستند که تازه اومدن دانشگاه
برای خودنمایی و نشان دادن خودشون ، حاضرن هر غلطی بکنند
از شانس شما گیر دادن به شما ، شما نباشی یکی دیگه
abi.bikaran (دوشنبه 10 آذر 93), ali -guilan (یکشنبه 09 آذر 93), paniz93 (دوشنبه 10 آذر 93), rayehe (یکشنبه 09 آذر 93), Rescue Me (دوشنبه 10 آذر 93), szd (یکشنبه 09 آذر 93), بانوی آفتاب (دوشنبه 10 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)