دوست عزیز سلام
اسمتون برام سخت بود ولی با اینایی که شما نوشتی پایسوزان بیشتر بهتون میاد
متاسفم . دختر شما قبلا گذرت به این تالار افتاده باز رفتی ازدواج سنتی اونم بدون دوره آشنایی مناسب کردی .؟؟؟؟؟؟
نمیگم ازدواج سنتی بده ولی به نظرم دوره آشنایی کاملی نداشتی . بعد سه ماه اونم تو اوج داشتن احساس یه همچنین مشخصاتی واقعا قابل درک نیست .
به نظرم سطحشون خیلی خیلی پایین و برداشتشون از زندگی در همون حدی که گفتی . عقل شعور فرهنگ به بیابون گردی شهری بودن نیست . (اشاره موضوع مرکز شهر و شهرستانی بودن )
موضوع رابطه و بقیه موارد بماند جای خودش ولی از الان به مادر و پدر همسر بی احترامی کردن و بی ارزشی برا اونا از همه بدتر .
نمیخوام نصیحتت به جدایی کنم چون تالار ما جای متارکه نیست . ولی بشین دو باره تا دیر نشده برا خودت یه دو. دو تا پشتا بکن .
نمیدونم همه چیو دوباره برا خودت برسی کن
از سنت گرفته تا از دست رفتن بکارتت ( عذر میخوام ) و به ادامه و جدایی و عواقب اون .
یه مشاوره حضوری برو یا همین جا مشاوره بگیر .
از نظر من ادامه ای مسیر جز سوختن و یه عشق یه طرفه بیشتر نیست ولی خب انشااله که بتونی همسرتو تغییر بدی و درکشو از زندگی بالاتر ببری .
اول همه ذهنتو بزار رو تلاش برای تغییر همسرت و بعد به جدایی فکر کن .
بالاخره همسرت نکات خوبی هم داشته که همسرش شدی همش بد نبودکه........................... مسایل جنسی هم فروکش خواهد کرد .
سعی تو بکن بدرووووووووووووووود![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)