سلام
ارزششو نداره ولش کن، سرتو بالابگیر ونزار افکار منفی و سختی جدایی از پا درت بیاره
دفعه دوم که اومد سراغت وابراز پشیمونی کرد نباید رابطه جنسی برقرار میکردی
چقدر پررو هست که میگه اگرم بیام برا بچه میام
این خاطرات خوشی که میگی همه ماداشتیمو داریم بازم میتونی لحظه های حتی شادتری برای خودت با همسری که لیاقت تو رو داشته باشه تجربه کنی
فقط 4 سال عمرت هدر رفت والبته برای اون
4 سال بهتره یا 40 سال زندگی بی لذت با این آقای پررو و بی لیاقت
البته شاید ایشونم برای خودش دلیل داشته باشه اما احتمالا بنی اسراییلی
خود کرده را تدبیر نیست
انسان با امید زندس پس از این قابلیت انسانی استفاده کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)