برادر خوبم خودت مشکل خودت رو گفتی ( غیر از درس خواندن که کار دیگه ای بلد نیستم ) برادرم تنها با درس خوندن که نمیشه پول در اورد . سعی کن مهارت و توانایی رو که براش زحمت کشیدی از تئوری به عملی تبدیلش کنی . منتظر نباش کسی برات کار جور کنه . خودت دست به کار شو . خدا رو شکر وضع مالی خانواده ات هم که بد نیست . پس میتونی از یه جایی شروع کنی . برای خودت بازار کار درست کن . در زمینه رشته تحصیلی خودت ببین چه کار عملی میتونی راه بندازی ؟ مدرک دکترا هم که بگیری اگه عملا کاری بلد نباشی مدرکت به هیچ دردی نمیخوره . امروزه مهارت بیشتر از مدرک کاربرد داره . یه مکانیک بی سواد ماشین خیلی بیشتر از یه دکترای مکانیک پول در میاره . قبول داری ؟ دختر خوب هم زیاده و هیچ وقت تموم نمیشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)