سلام، من خودم این بازی رو انجام میدم واقعا دل کندن ازش سخته و چون آنلاین هستش نیاز به توجه 24ساعته داردولی خب راجع به همسرتون باید با ایشون صحبت کنید،خیلی محترمانه و به ایشون بگید که بازی جای خودش زندگی هم جای خودش
خلاصه تو این بازی کارگرا معمولا تا دو سه روز بیکار نمیشن و فاصله ی اتکها هم که کم نیست (برای آماده سازی نیروها)، زمان آزاد دارند مسلماااااا
امیدواررم ایشون نیز مانند شما به این درک برسند که با حضور شما از مدت حضور در این بازی بکاهند![]()







ولی خب راجع به همسرتون باید با ایشون صحبت کنید،خیلی محترمانه و به ایشون بگید که بازی جای خودش زندگی هم جای خودش

علاقه مندی ها (Bookmarks)