سلام دوست عزیز
شما یک مرد بالغ هستید و این حرف ها که به خودکشی فکر می کنم و ... اصلا برازنده ی شما که بقول خودتون ارشد رشته ی مهندسی هستین نیست. در مورد ظاهر و ... مردم فقط دنبال حرف درآوردن و پیدا کردن نقطه ی ضعف دیگران هستند و اگر دستشون به جایی نرسه شروع به بیان تخیلات خودشون می کنند. شما کار خودت رو انجام بده و کاری به حرف های مفت نداشته باش. خدا رو شکر کنید که فرد تحصیل کرده ای هستید و همونطور هم که گفتید وضعیت مالی تون خوب هست. کاملا در برابر این افکار منحرف کننده که سنم بیشتر می زنه و ... مقاومت کن و اونها رو از خودت دور کن چون اینها بیش از یک تخیل نیستند.چند سال پیش یکی از دوستان تعریف می کرد که با یه بنده خدایی صحبت می کرده و صحبتشون که ادامه دار شده کار به حدس زدن سن و ... رسیده که اون بنده خدا سن دوست من رو بالای ۳۰ تخمین می زنه درصورتیکه که این دوست ما اون زمان ۲۰ سال بیشتر نداشت و این دوستمون هم با خنده این ماجرا رو تعریف می کرد. شما هم باید همینجوری باشید.
در مورد ازدواج هم بهتر هست که صبر کنید تحصیلتون تموم بشه و سربازی تون رو هم شروع کنید و بعد از اتمام سربازی برای ازدواج اقدام کنید. اما اگر عجله دارید و نمی تونید تا اون زمان صبر کنید با توجه پشتیبانی مالی پدر و مادرتون از شما مشکلی از این بابت نخواهید داشت و می تونید ازدواج کنید. فقط همین دختر خانم از آسمان پایین نیومده موارد دیگه ای با شرایط بهتر می تونید پیدا کنید. فقط سعی کنید به هیچ وجه عجله نکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)