سلام ماه عزیز
دختر گل واسه طلاق گرفتن همیشه وقت هست، مخصوصا با توجه به اینی که شما دیگه ایران نیستی و حق طلاق هم با خودت هست هر موقع که اراده کنی عملا می تونی طلاق بگیری. اما بشین خوب فکر کن. نکات مثبت و منفی زندگیت ، خودت و همسرت رو بنویس. راههایی که تا حالا امتحان کردی و کارهایی که تا الان می شده بکنی و نکردی همه رو یادداشت کن. ببین اگر 1% هم احتمال این وجود داره که زندگیت رو حفظ کنی اون کار رو انجام بده و بعد اگر جواب نگرفتی برو سراغ طلاق.
به همسرت هم هیمن رو بگو. یه فرصت 6 ماهه یا یکساله به خودتون بدید توقعاتتون رو از هم بگین و تلاشتون رو بکنید. اگر نتیجه نگرفتین بدون عذاب وجدان و شک و دودلی طلاق رو انتخاب کنید.
تاپیک های مختلف و مقالات سایت رو مطالعه کن. کمکت میکنه که مهارت ها رو تقویت کنی و افزایش بدی و بهتر با همسرت تعامل داشته باشی.
مقاله های این دو تا انجمن خیلی می تونه بهت کمک کنه:
شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده









علاقه مندی ها (Bookmarks)