انتهای عزیزم سلام به همدردی خوش امدید . حتما اشتراک بگیرید و به طور اختصاصی مشاوره بگیرید . چون بیشتر دوستان و خودم متخصص مشاوره نیستیم و فقط نظرات و تجربیات خودمون رو بیان میکنیم . به نظر من شما دیگه بیش از حد خوبید . اونقدر که دیگه خودتون رو فراموش کردید . شما هیچ اعتراضی به این وضعیت نمیکنید . و ایشون فکر میکنه شما از این وضعیت رضایت دارید که اعتراضی نمیکنید . اول یه نکته از حرفهاتون توجه من رو جلب کرد اونو بگم . یکی از دوستان منم مشکل شما رو داره . و برای جذب همسرش شیک و امروزی میپوشه و همیشه با شوهرش سر این دعوا داره و همسرش ازش میخواد که محجبه باشه و مانتو بلند بپوشه . اینو میخوام بگم که اینطور نیست که همیشه شما بتونی با ارایش و لباس شیک ایشون رو جذب کنی . شاید ایشون خانم محجبه یا ساده دوست داره . و اینطوری بیشتر ازت دور میشه . به جای اینکه جذب بشه . شما که صبرت قابل تحسینه . این مورد رو هم امتحان کن . ولی نداشتن رابطه بین زن وشوهر به مدت سه سال موضوعیه که باید بررسی بشه . مطمئنی که ایشون مشکلی از نظر جسمی نداره ؟ قبل از اون رابطه شما چطور بوده ؟ ایشون سرد مزاجند ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)