درود
با مرور اين سايت دريافتم كه زنان به هر صورت(اشك ريختن- داد كشيدن و...) احساسات خود رو بروز بدن بايد به آرامي نوازششون كرد . باهاشون مهربون صحبت كرد تا آروم بشن.
يك مرد به چه صورت مي تواند احساسات خود رو بروز بده. نگيد كه بايد مردونه برخورد كنه كه كفرم در مياد! مردونه برخورد كردن يعني معترف بودن به تساوي حقوق و بيشتر بودن وظايف!؟
من داغونم . عصبي شدم. اما همش داخل خودم مي ريزم. خيلي برام بهتره كه باز هم آروم باشم و با لبخند برخورد كنم! اما اگر زودتر بشه بميرم!
شما(مدير سايت) صادق نيستيد. نمي گيد واقعيت در جامعه چيه؟ چند درصد مردها ترجيح مي دن كه تا 12 شب كار كنن كه وقتي مي رسن خونه فرياد ها و غر غرهاي ناشي از مشكل مالي و ... رو نشنوند. بي خود مردم رو به ازدواج ترغيب نكنيد. مگر اينكه به يك مرد بگيد وارد زندگي مشترك شدي بايد كوه درك و مسئوليت باشي! بايد احساستت رو جلوي در خونه آويزون كني و بشي سنگ صبور همسرت تا اون آروم شه. به درك كه داغوني هيچ پناهي نداري. بدنيا اومدي كه مثل... ازت كار كشيده بشه. بعدشم بگن وحشي و...
صادق باشيد.