سلام
من یه جا تو پستتون خوندم که شوهرتون رو " شما " خطاب می کنید . اگه درسته از همینجا شروع
کن انقدر رسمی نباش مثلا" بگو چه خوبه که تو رو دارم . سعی کن چیزی که می گی از ته قلبت
باشه با کلمه های خودت . اصلا" رسمی صحبت نکن تا صمیمیت بینتون بیشترشه .
تشکرشده 173 در 57 پست
سلام
من یه جا تو پستتون خوندم که شوهرتون رو " شما " خطاب می کنید . اگه درسته از همینجا شروع
کن انقدر رسمی نباش مثلا" بگو چه خوبه که تو رو دارم . سعی کن چیزی که می گی از ته قلبت
باشه با کلمه های خودت . اصلا" رسمی صحبت نکن تا صمیمیت بینتون بیشترشه .
ali -guilan (دوشنبه 10 آذر 93), hira (یکشنبه 02 آذر 93), IMGirl (یکشنبه 02 آذر 93), آویژه (سه شنبه 04 آذر 93), صبا_2009 (یکشنبه 02 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)