و باز اینکه :
امسال سرو کارم افتاده با تعدادی کودک، اونهم برای یک برنامه ویژه که ...........................، بعضی از این یک روز در هفته هایی که با آنها هستم ، آنقدر برام جذاب ، پر تجربه ، و ایده آفرین است و از بازی با ذهن آنها برای رفتن به سوی تفکر عمیق روی پدیدها و موجودات و حکمتها و درسهای آنها لذت می برم که گاهی وجد آفرین می شود که قبل از اینکه خود به آنها محتوای مد نظر را بگویم با این به کار گیری ذهن و فکرشون سوق داده می شوند به سوی اینکه خود محتوا را استخراج کنند و ...... هرچه زمان می گذرد می بینم تیز تر و تیز تر می شوند و سرعت استخراج و رسیدن به مقصدشون بیشتر و جذاب تر می شود و ....... وسعت نظرشان بیشتر می شود و گاه به جوانبی توجه می کنند که ذهن من نرفته بوده و برای من خیلی حرفها دارد و از طرفی افسوس می خورم از غفلت غالب خانواده های کشورمان به اینکه پرورش فکر و ایجاد عادت به تفکر و آیت بینی را که باعث عمیق شدن فرد و کمرنگ شدن جذابیتهای سطحی می شود را در دستور کار ندارند که البته شاید بلد نیستند . راستی اگر امکان فراگیرشدن فراهم گردد چه نسلی خواهیم داشت در آینده !!!!.
در کل دعای خیر برای برکت در اوقات و زمان و عمر و پر بار بودنشان را ملتمسانه طالبم .
آری بسیار بسیار ملتمس دعایتان هستماز آنجا که بسیار بسیار به اثر همراه شدن دلهایتان و همسو شدن دعاهایتان و سبزنه دستهایتان اعتقاد دارم با تجربه اثراتش در پیش ترها
و ...... زندگی با ریتم آرام و رضایت بخش و شیرین که همه و همه از لطف بیکران خداست جاریست اگر گاهی تلاطمی هم پیش می آید باز هم لطفها در آن نهفته که حیفم می آید نام مشکل را برآن بنهم از آنجا که هرچقدر هم سختی داشته باشد باز هم شیرینی دارد چون .........
چونِ آن در اینجا و این مجال ناگنجد
به قولی
.................................................. ................... با اینا زمستونو سر می کنم
.................................................. ................... با اینا خستگی هامو در می کنم ( خستگی نداشته البته)







.
از آنجا که بسیار بسیار به اثر همراه شدن دلهایتان و همسو شدن دعاهایتان و سبزنه دستهایتان اعتقاد دارم با تجربه اثراتش در پیش ترها 
)

علاقه مندی ها (Bookmarks)