سلام گلم
یک موردی تو زندگیم بارها بارها بهم ثابت شده، تا با یکی رفت و آمد نداشته باشی باهاش زندگی نکنی، نمیتونی بطور کامل بگی میشناسیش!
شما یه" شمای کلی" از ایشون دیدین حس میکنی براتون بهترین بودن، درصورتی که ممکن بود اگه با ایشون ازدواج میکردین، تازه متوجه میشدین، اونی نیستن که مد نظر شما باشند بعنوان همسر!
اخلاقیات یا عاداتی داشته باشند که شما اصلا به مدت طولانی نتونین اونها بپذیرین!
بهتره با خواستگارهای جدیدتون بیشتر آشنا بشین با اخلاقیات و معیاراشون بیشتر آشنا بشین، شاید قسمت شما هم تو همین خواستگارها باشه!
همونطور که خانومها حق جواب منفی دادن و دارند اقایون هم دارند، پس بهیچ عنوان سعی نکن همون اول آشنایی احساساتتو وارد فاز آشنایی بکنی.
در وهله اول سعی کن خوب و منطقی بشناسینشون تا مبادا انتخاب اشتباهیی داشته باشی.
به این فکر کن که شاید با اون مرد خوشبخت نمیشدی! و ایشون مورد مناسب شما نمیتونستن باشند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)