نه کیارش من تعصبی نیستم اما واقعا چرا ادم 4 تا خاطره تیکه پاره با ادم بی ربط و رفتنی داشته باشه!!....خاطرت با اونی که باید بساز...حالا 4 تا س و زنگ و کافی شاپ رفتن چیزی نیسن که حسرتش بخوری اونمممممممم با کسی که باید بره و از اول هم جایی تو زندگیت نداشت.
بناراین افرین به راهت و تصمیمت ادامه بده.خواستی بهش زنگ بزنی بیا اینجا خودم با کمال میل دعوات کنم..![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)