به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    درکتون میکنم،ولی بهتون گفتم که،به خودتون زمان بدین.افکار به سراغ آدم میان،به خاطر افکارت شرمنده نباش،

    تکنیکهای توقف فکر رو سرچ کن،

    چه کارهایی انجام دادی که سنگدل بشی؟نگفتی الان چه کار میکنی؟به نظر میاد وقت آزاد زیاد داری.

    برای خودت برنامه بریز،خودت رو مجبور کن اونها رو انجام بدی(کلاس زبان،باشگاه،درس)

    ببین خیلیها اتفاق مشابه شما براشون افتاده،شما رابطت به قصد دوستی بوده یا ازدواج؟اگه دوستی بوده که

    رابطه های دوستی قرار نیست تا ابد ادامه داشته باشه،بالاخره یه روزی تموم میشه.اگرم قصد ازدواج بوده که

    قرار نیست هر آشنایی و یا خواستگاری به ازدواج ختم بشه.

    توی زندگی اکثر آدمها این اتفاق میفته،ولی زندگی به پایان نمیرسه.هر کسی به نحوی با این جداییها کنار میاد.

    وقتی این افکار به سراغت میان بی تفاوت باش،با افکارت کلنجار نرو،انگار داری یه فیلم میبینی،بقیه تکنیکها رو

    همونطور که گفتم سرچ کن.

    بعدم مطمءنا قرار نیست شما ده سال دیگه شما به ایشون فکر کنی.تا اون موقع تو تغییر کردی،خیلی پخته تر شدی

    و اون خانوم دیگه مطلوب شما نیست.

    ببین نهایتش اینه که از یه روانشناس کمک بگیری دیگه،ولی بهت قول میدم این حالات برطرف میشه،همه چیز درست

    میشه،تو از عهدش برمیای همونطور که بقیه از عهدش براومدن

  2. 3 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 28 آبان 93), کیارش۲ (پنجشنبه 29 آبان 93), کیت کت (چهارشنبه 28 آبان 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    ابی جان من باوشیم میام با فنت انداره مورچه!!! برای همین انقدر افتضاح تایپ میکنم .نمیدونم چه راهی هست وگرنه مشتاق اشنایی با دوستای خوبی مقل شمام.
    کیارش جان.....سخته میدونم......ببین فقط بدون این حس مختص تو نیست خیلی ها هم درگیرن مثل من....این فکر از سنگینی بار روی دوش ادم کم میکنه.
    تازه من دخترم.رابطه دو طرفه هم بوده با کلی هیجان های کاذب اما با جون کندن تا الان که تونستم...واااااااای انقدر هم سبک و خشحالم.اعتماد به نفسن رفته بالا.
    به این فکر کنید کاری کردید که خیلی نمیتونن و تا تهش میرن و کلی خرابی به بار میارن......ماها خیلی کارمون درسته پس!!:-))))))

  4. 3 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    ali -guilan (پنجشنبه 29 آبان 93), rayehe (چهارشنبه 28 آبان 93), کیارش۲ (پنجشنبه 29 آبان 93)

  5. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 12 دی 94 [ 12:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-14
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    4,713
    سطح
    43
    Points: 4,713, Level: 43
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    244

    تشکرشده 215 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آنیتا123 نمایش پست ها
    درکتون میکنم،ولی بهتون گفتم که،به خودتون زمان بدین.افکار به سراغ آدم میان،به خاطر افکارت شرمنده نباش،

    تکنیکهای توقف فکر رو سرچ کن،

    چه کارهایی انجام دادی که سنگدل بشی؟نگفتی الان چه کار میکنی؟به نظر میاد وقت آزاد زیاد داری.

    برای خودت برنامه بریز،خودت رو مجبور کن اونها رو انجام بدی(کلاس زبان،باشگاه،درس)

    ببین خیلیها اتفاق مشابه شما براشون افتاده،شما رابطت به قصد دوستی بوده یا ازدواج؟اگه دوستی بوده که

    رابطه های دوستی قرار نیست تا ابد ادامه داشته باشه،بالاخره یه روزی تموم میشه.اگرم قصد ازدواج بوده که

    قرار نیست هر آشنایی و یا خواستگاری به ازدواج ختم بشه.

    توی زندگی اکثر آدمها این اتفاق میفته،ولی زندگی به پایان نمیرسه.هر کسی به نحوی با این جداییها کنار میاد.

    وقتی این افکار به سراغت میان بی تفاوت باش،با افکارت کلنجار نرو،انگار داری یه فیلم میبینی،بقیه تکنیکها رو

    همونطور که گفتم سرچ کن.

    بعدم مطمءنا قرار نیست شما ده سال دیگه شما به ایشون فکر کنی.تا اون موقع تو تغییر کردی،خیلی پخته تر شدی

    و اون خانوم دیگه مطلوب شما نیست.

    ببین نهایتش اینه که از یه روانشناس کمک بگیری دیگه،ولی بهت قول میدم این حالات برطرف میشه،همه چیز درست

    میشه،تو از عهدش برمیای همونطور که بقیه از عهدش براومدن

    حرفاتون رو ذخیره میکنم هروقت احساس بدی داشتم بهش نگاه میندازم عالی بود.
    اگر اجازه بدین نگم چه کارهایی کردم چون درست نیست گفتنش.
    نه بیکار نیستم ولی اگه خیلی سرم تو روز شلوغ باشه که فرصت فکر کردن به چیزی رو نداشته باشم شب میاد تو خوابم :| :| :|


    ----------------------

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیت کت نمایش پست ها
    ابی جان من باوشیم میام با فنت انداره مورچه!!! برای همین انقدر افتضاح تایپ میکنم .نمیدونم چه راهی هست وگرنه مشتاق اشنایی با دوستای خوبی مقل شمام.
    کیارش جان.....سخته میدونم......ببین فقط بدون این حس مختص تو نیست خیلی ها هم درگیرن مثل من....این فکر از سنگینی بار روی دوش ادم کم میکنه.
    تازه من دخترم.رابطه دو طرفه هم بوده با کلی هیجان های کاذب اما با جون کندن تا الان که تونستم...واااااااای انقدر هم سبک و خشحالم.اعتماد به نفسن رفته بالا.
    به این فکر کنید کاری کردید که خیلی نمیتونن و تا تهش میرن و کلی خرابی به بار میارن......ماها خیلی کارمون درسته پس!!:-))))))
    ممنون از همدریتون بالاخره چندنفر پیدا شدن به جای سرزنش همدردی کردن
    چی باعث شده فکر کنید چون دخترین احساساتتون قوی تره؟

    ( گرچه به تاپیک ربط نداره ولی من در همه حال باید از حقوق پسر ها دفاع کنم

    شما دختر ها وقتی عاشق میشید براتون قیافه پسر,تیپش,وجهه اجتماعیش,وضعیت مالیش,استقلالش و ... مهمه و اصولا عاشق اینا میشید نه خود طرف اما پسر ها اینطوری نیستن اگه واقعا عاشق بشن هیچی براشون مهم نیست )

    من انقد دوست داشتم حتی به اندازه یک ساعتم شده خاطره داشته باشم اما نشد حسرتش موند واسه همیشه.شما قدرشو نمیدونید.

    --------------

    حرفای همتون خیلی خوب بود متشکرم
    ویرایش توسط کیارش۲ : پنجشنبه 29 آبان 93 در ساعت 12:44 دلیل: حذف تکرار

  6. 2 کاربر از پست مفید کیارش۲ تشکرکرده اند .

    ali -guilan (پنجشنبه 29 آبان 93), کیت کت (پنجشنبه 29 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.