سلام عزیزم ممنون
من وقتی پست های دیگران رو می خونم که تو دوران عقد چه احساساتی دارن و چقد عشقولانه ان و با خودمو مقایسه می کنم حس می کنم شاید یه چیزی کمه تو رابطمون
شاید من درست بلد نیستم از زنانگیم استفاده کنم و جذبش کنم
شاید هم به خاطر سن و سالمونه که خیلی منطقی باهم رفتار می کنیم من 30 و همسرم 33 .
ما همدیگرو دوست داریم و یه علاقه لطیف و ملایم بینمون هست همراه احترام ،انگار که چند ساله باهم زندگی کردیم
ولی حس می کنم تو دوران عقد باید سرمایه عاطفی بیشتری برای زنگیمون کسب کنیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)