


واقعا آفرین به شما آقا آرش گل که اینقدر فهمیده هستی و به همسرت احترام میزاری و بهش ابراز علاقه میکنی و احترام خانوادت هم داری.اینکه همسرت متوجه بشه روحیاتش را درک میکنی اینکه چه احساسی داره خیلی مهمه حتی اگه کاری هم نتوانی بکنی بازم خیلی تاثیر مثبت روی خانومت داره.خیلی خوب مدیریت کردی
در مورد خرید طلا یا هر موضوع دیگه ای ببخشید اینو میگم ولی تا جایی که امکان داره سعی کن خودت به مشکلات زندگیت رسیدگی کنی و سعی در حل کردنشان بکنی الان مستقل شدی و تشکیل زندگی دادی و بنظرم شروع خوبی برای قویتر شدن همراه باحترام باشه ولی حرفتم بزن.وقتی حرفت را میزنی این خیلی مهمه حتی به نتیجه دلخواه هم نرسیدی حداقلش اینه که حرفتو زدی
پ.ن:هیچوقت پشت سر خانوادت صحبت نکن جلوی دیگران و همیشه ازشون حمایت کن البته نقاط ضعفشان را قبول کن و انتقاد پذیر باش
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)