سلام
بعضی ها تو سن پایین واقعا بلد نیستن
من این تجربه رو داشتم که طرف مقابلم رو خیلی خیلی دوست داشتم و منتظر تماس و دیدارش می شدم ولی اون موقع نمی تونستم چیزی بگم و احساسمو ابراز کنم .
بعد ها که به خاطر همین رفتارها ازم فاصله گرفت و علت رو جویا شدم ابراز کرد که تو سردی و احساس نداری و ... اصلا نمی تونستم بپذیرم چون از نظر خودم خیلی هم عاشقش بودم . می تونم بگم 2 سال بعد فهمیدم اشتباهم رو ... .
به نظر من بیشتر باهاش حرف بزن راجع به این موضوع و احساستو باهاش درمیون بذار .








علاقه مندی ها (Bookmarks)