آقا رضا دوباره سلام.
داداش بعضیا لیاقت اینو ندارن که تو بخوای تنهاییت رو باهاش بگذرونی،شادی هات رو باهاش قسمت کنی و .....
از خانم های تالار هم معذرت میخوام که اینطوری میگم.آقا رضا تنهایی بهتر از اینه که نادانسته وقتت رو با بعضی ها بگذرونی.خیلی بهتره.
نمیگم خانم ها بدن یا خدایی نکرده ما بدیم!!!!
ولی تا وقتی که مطمئن نیستی با کسی میتونی تا آخر عمر باهاش بمونی.اونو وارد رابطه عاطفی نکن خودت هم نشو.مطمئنم اگه فردا رفتی دانشگاه میبینی.محیط بزرگتر میشه و میبینی.اون موقع باید بیشتر مواظب باشی که هر روز عاشق نشی.با عرض معذرت از خانم ها اینقدر آرایش میکنن که دیو هم خوشگل میشه و آدم نا خواسته عاشق میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)