به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 48
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 اردیبهشت 88 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1387-5-01
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    4,851
    سطح
    44
    Points: 4,851, Level: 44
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    محسن جان شما باید رابطتون رو بیشتر کنید. حداقل اگه نمیتونید تنها باهم بیشتر رفت و آمد کنید, رفت و آمد خانوادگیتون رو زیاد کنید. یه راه دیگه هم هست. اگه واقعا دوسش داری و عاشقشی همه چیزو بسپار به خدا و با خانوادت این موضوع رو در میون بذار. به مادرت بگو چون مادرا معمولا تو این زمینه ها مهربون تر عمل می کنند.
    صادقانه و مثه یه مرد به مادرت بگو جریان از چه قراره ولی آروم آروم جلو برو تا بنده ی خدا شکه نشه. بقیش رو بسپار به خدا.
    ما همه واست دعا میکنیم.
    موفق باشی دوسته گلم.

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 05:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    خيلي اقايي رفيق . ممنونم ازت كه وقت ميذاري ولي مثله اينكه متن اخره منو نخوندي .
    اون ازم خواست كه رابطمون ديگه ادامه پيدا نكنه

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 اردیبهشت 88 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1387-5-01
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    4,851
    سطح
    44
    Points: 4,851, Level: 44
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    ازش بپرس دلیلش چیه ؟ چرا دوست نداره ؟ از رفتارت خوشش نمیاد ؟ از عقایدت خوشش نمیاد ؟ از چه چیزه تو خوشش نمیاد ؟
    سعی کن راجع بهش بیشتر بدونی ! باهش بیشتر صحبت کن.

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 05:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    نه . نميدونم . يعني خودشم نميدونه . من مرده روياهاش نيستم ولي مطمئنم (مطمئنم) كه اونقدرم از من بدش نمياد . من تمامه سعيموكردم كه براش بهترين باشم .
    به احتمال فقط بايد صبر كنمو منتظره لطفه خدا باشم

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 اردیبهشت 88 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1387-5-01
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    4,851
    سطح
    44
    Points: 4,851, Level: 44
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    منم واست دعا میکنم رفیق

  6. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    سلام محسن خان!
    اميدوارم حالا كه اينجا اومدي اينقدر زود نا اميد نشدي باشي كه فكر كني معجزه اينقدر عجيبه كه اتفاق نمي افته.با توجه به حرفهائي كه درمورد خودت و اون خانم زدي(منظورم دختر خاله اته)من يه حسي نسبت به موضوع پيدا كردم و اونم اينه كه تو داري يكطرفه به قاضي ميري.
    ناراحت نشو و تا آخر گوش بده .شما با هم فاميليد و براي برقراري رابطه راههاي زيادي وجود داره ولي تازه با هم رابطه جدي پيدا كردين .پس هنوز اول راهيد چون احساسات تا به زبون ميادو بالفعل ميشه يه صورت جديدي پيدا ميكنه. حالا تازه ميرسيم به اولين قدم:
    شما ها خيلي جوونيد و براي شروع زندگي وقت زياد داريد عشقي رو كه به مرور سعي در ايجادش كردي رو با حفظ غد بازي و شخصيت و غرور خودت آميخته كردي تا جائي كه حتي گاهي به بي توجهي كشونديش و انتظار داشتي كه اون دنبلشو بگيره.راستش ما خانومها براي حفظ شئونات اجتماعي و براي اينكه بخصوص بعدا اين تهمت را از آقايون محترمي كه ادعاي عاشقي مارو يه روزي داشتند نخوريم كه:توعاشق من شدي و تو برام ميمردي!(چون خيلي مهمه كه اين ادعائي كه ميكنيدو بعدا هم بهش پايدار بمويد)نمي تونيم خيلي كارا رو انجام بديم،مگراينكه مطمئن بشيم اونقدر مطمئن كه براي عشقي كه داريم هر كاري بكنيم و اون تحت فشار و تو اين رابطه هنوز نتونسته به همچين تصميمي برسه.شايد شما بگي فشاري نبوده ولي باناز كشيدنا و توقعاتي كه براي همين عاشقي از طرف اون ازش داشتيد اونم كم آورده و نتونسته به يقين قطعي برسه.
    بهتر كه يه كمي صبر داشته باشيد و به خدا توكل كنيد ولي انتظار نداشته باشيد كه اون بيادو ومنت كشي كنه(بعدها)
    اميدتون رو از دست نديد و به مهربوني تون وحمايتائي كه دريد ادامه بديد .بگذاريد اگه عشقي هست به مرور شعله ور بشه تا يه حرارت پايدار داشته باشه.
    اميدوارم موفق باشيد!

  7. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    سلام mohsen.s
    به نظر من مشکل رابطه شما فقط اینه که باید جدی تر بشه و با اطلاع کامل خونواده هاتون رابطه داشته باشین نه یواشکی . مطمئن باشین بعد از ازدواج عشقش نسبت به شما خیلی بیشتر میشه و اصلاً نگران این موضوع نباشین .
    امیدوارم جواب کوتاه منو حمل بر بی توجهی به موضوع نذارید از نظر من صد در صد اون عشقی که میخواینو بعد ازدواج بهش می رسین .

  8. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 05:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    سلام نيلوفر خانوم . به خاطره راهنماييا و كمكتون ممنون و ازتون ميخوام بازم بهم كمك كنيد
    نيلوفر خانوم نوشته ي (امروز 17:07) منو خونديد ؟
    دخترخالم ازم خواسته رابطه بيشتر از اين ادامه پيدا نكنه و من از اين موضوع دارم از غم ميميرم
    نيلوفر خانوم من تمامه تلاشمو كردمو ميكنمو خواهم كرد تا عشقو درونش به وجود بيارم ولي نميدونم چرا نميشه :(
    نيلوفر خانوم من نزديكه يك سالو شيش ماه با وجوده تمامه مخالفتاش عاشقونه دوسش داشتمو بهش فهموندم كه واقعن ميخوامش . بعده يك سالو شيش ماه (به خاطره درخواستاي من كه بهش گفته بودم يه مدتو با هم باشيم و منو امتحان كن) قبول كرد كه يه مدتي با هم باشيم . الانم كه شيش ماه از اون امتحانه گذشته به اين نتيجه رسيده كه عشقي از طرفه اون به وجود نيومده و اگه قرار بود بياد توي اين شيش ماه به وجود اومده بود . الانم (ديروز) بهم گفته چون عشقي به وجود نيومده ديگه ادامه نديم . ميگفت همه چيو بسپاريم به خدا . بهم گفت اگه ما قسمته هم باشيم يه روز به هم ميرسيم . اون موقه ي خدافظي داشت پشته تلفن گريه ميكرد . نيلوفر خانوم من منتظرش ميمونم . انقدر دوسش دارمو ديوونش هستم كه يه عمر واسش صبر كنم . انقدر صبر ميكنم كه يا بياد پيشم يا دلش ماله كسه ديگه اي شه :(
    راستي نيلوفر خانوم اون عشقه منو باور كرده . اينو بارها خودش بهم گفته
    نيلوفر خانوم شما گفتيد معجزه اونقدر عجيب نيست كه اتفاق نيفته . منظورتون اين بود كه ممكنه اون عاشق بشه ؟
    نيلوفر خانوم من احساس ميكنم شما خيلي ميتونيد كمكم كنيد . ازتون ممنونم ولي باز منتظرتون هستم

  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    5,482
    سطح
    47
    Points: 5,482, Level: 47
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    932

    تشکرشده 968 در 217 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    ملاكايي كه من براي دختري كه ميخوام باهاش باشمو (مثله متانت . وقار . سرو سنگيني . ا خلاق . حجاب . ايمان و ...) :305
    : عزيزم من پرسيدم كه: بنظر تو ملاكهاي يه زن از همسر ايندش چي مي تونه باشه نه يك مرد؟

  10. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 05:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    سلام پارميس خانوم . اول اينكه همينكه اومديد نظرتونو داديد و قصد كمك كردنمو داشتيد من ازتون كلي ممنونو مچكرم
    پارميس خانوم اون ازم خواسته ديگه رابطه ادامه پيدا نكنه (توي نوشته ي امروز 17:07 گفتم) بعد من چه جوري ميتونم ازش بخوام زير نظره خانواده ها ............
    بعد اگه رابطه ها زير نظره خااده ها بشه همه چيز جدي ميشه .
    و دخترخاله ي منم ميترسه از اينكه را بطه جدي بشه و اون هنوزم هيچ عشقي نسبت به من نداشته باشه
    بنابراين هيچ وقت رابطه ي زير نظره خانواده هارو قبول نميكنه
    موافقيد با من ؟


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کودک 2ساله ام فقط با وسایل خطرناک بازی میکند
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 اسفند 94, 13:23
  2. تردید در به هم زدن نامزدیم با مردی که 2سال باهاش دوست بودم
    توسط nazbanoo در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 09 مهر 89, 22:47

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.