محسن جان شما باید رابطتون رو بیشتر کنید. حداقل اگه نمیتونید تنها باهم بیشتر رفت و آمد کنید, رفت و آمد خانوادگیتون رو زیاد کنید. یه راه دیگه هم هست. اگه واقعا دوسش داری و عاشقشی همه چیزو بسپار به خدا و با خانوادت این موضوع رو در میون بذار. به مادرت بگو چون مادرا معمولا تو این زمینه ها مهربون تر عمل می کنند.
صادقانه و مثه یه مرد به مادرت بگو جریان از چه قراره ولی آروم آروم جلو برو تا بنده ی خدا شکه نشه. بقیش رو بسپار به خدا.
ما همه واست دعا میکنیم.
موفق باشی دوسته گلم.






علاقه مندی ها (Bookmarks)