به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 آذر 94 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-8-24
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    841
    سطح
    15
    Points: 841, Level: 15
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی گلی پارساجان نمیدونم به چه زبونی ازت تشکر کنم.از بقیه دوستان هم سپاسگزارم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط parsa1400 نمایش پست ها
    کیتی من صحبتت کاملا ققبول دارم ولی سن رضا کمتر از درک اشتباه خواهد بود . دوره ای خاص و تحول درونی از نوجوانی به جوانی .

    مرحله ایکه این دو در هم آمیخته میشن و درست غلط بودن هر رفتاری برای این مرحله یه علامت سوال؟

    کیتی دقت کن از نشانه ها این دوران . فصلی بودن تصمیمات و زود گذر بودن علایق به جسم جان دار و بیجان خواهد بود .
    پارسا جان من آدم صبوری هستم اگه یه دلیلی داشته باشه ام میتونم چندین سال صبر کنم ولی اون دلیل رو ندارم
    آخه آدم با دوستاش و آشنایان که میشینه و میبینه هر کدوم با یکی هستند.مشکل من اینه که یکی به من توجه کنه.از لحاظ عاطفی به من خیلی ظلم شده.تو رو خدا به من یه دلیل بدین؟خیلی دلتنگ میشم نیاز من هم از نظر جنسی نیست.فقط عشق و همدردی و عاطفه

  2. 2 کاربر از پست مفید rezatt تشکرکرده اند .

    parsa1400 (سه شنبه 27 آبان 93), واحد (سه شنبه 27 آبان 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    چون از پارسا پرسیدی یعنی من جواب ندم!!!!!!؟؟؟؟:-)))))
    رضا میدونی مخرب ترین حس دنبا اینکه فکر کنی قربانی هستی؟
    رضا میدونی فقط تو نیستی و خیلی از ما همدردی ها درد مشترکمون همون عشقه که تو دنبالشی؟
    رضا میدونی چقدر درد ضربه خوردن بخاطر یه انتخاب بد؛بخاطر یه عجله کردن بدتر از خود تنهاییه؟
    رضا تا هزاران راه فوق العاده برای جلب توجه و حمایت اطرافیان وجود داره؟
    و اینکه.......رضا می تونی خودت جواب سوال هام بوی لطفا؟!
    پسر خوب می تونی برامون چند تا دلیل بیاری که بخاطرش مطمینی این دختر به درد خودت و زندگیت می خوره؟
    ویرایش توسط کیت کت : دوشنبه 26 آبان 93 در ساعت 21:31

  4. 5 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 26 آبان 93), parsa1400 (سه شنبه 27 آبان 93), rezatt (دوشنبه 26 آبان 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 26 آبان 93), واحد (سه شنبه 27 آبان 93)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 آذر 94 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-8-24
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    841
    سطح
    15
    Points: 841, Level: 15
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیت کت نمایش پست ها
    چون از پارسا پرسیدی یعنی من جواب ندم!!!!!!؟؟؟؟:-)))))
    رضا میدونی مخرب ترین حس دنبا اینکه فکر کنی قربانی هستی؟
    رضا میدونی فقط تو نیستی و خیلی از ما همدردی ها درد مشترکمون همون عشقه که تو دنبالشی؟
    رضا میدونی چقدر درد ضربه خوردن بخاطر یه انتخاب بد؛بخاطر یه عجله کردن بدتر از خود تنهاییه؟
    رضا تا هزاران راه فوق العاده برای جلب توجه و حمایت اطرافیان وجود داره؟
    و اینکه.......رضا می تونی خودت جواب سوال هام بوی لطفا؟!
    پسر خوب می تونی برامون چند تا دلیل بیاری که بخاطرش مطمینی این دختر به درد خودت و زندگیت می خوره؟
    آقا من شرمندتم به قدری اعصابم خرده اصلا توجه نکردم کی به کیه پارسا رو هم یه لحظه عکسش چشمو گرفت اسمشو یاد گرفتم.
    والله دلیلی ندارم ولی یه حسی میگه این دختر خوبه(حرف چرت نمیگم ولی یه حس غیر قابل وصف دارم)
    گیرم این مال ما نیس.من میخوام واسه خودم یه همدرد پیدا کنم
    دوست عزیز میشه منو راهنمایی کنی؟

  6. 2 کاربر از پست مفید rezatt تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 27 آبان 93), واحد (سه شنبه 27 آبان 93)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    پسر خوب اخه مشکل اینحاست میای تنهاییت با کسی قسمت کنی اما بدتر تنهاییت بیشتر میشه.....شما یه وقت کوجیک بزار پست هارو بخون ببین کسایی با تفکر شما حتی خود من چی کشیدیم!

  8. 4 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 27 آبان 93), parsa1400 (سه شنبه 27 آبان 93), rezatt (دوشنبه 26 آبان 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 26 آبان 93)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 آذر 94 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-8-24
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    841
    سطح
    15
    Points: 841, Level: 15
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیت کت نمایش پست ها
    پسر خوب اخه مشکل اینحاست میای تنهاییت با کسی قسمت کنی اما بدتر تنهاییت بیشتر میشه.....شما یه وقت کوجیک بزار پست هارو بخون ببین کسایی با تفکر شما حتی خود من چی کشیدیم!
    من که نمیخوام تنهاییم رو با کسی قسمت کنم.منظور از درد دل میخوام یکی داشته باشم باهاش بگم بخندم.از دنیا لذت ببرم اون بگه عشقمی من بگم دوست دارم.
    میخوام یه کسی برا خودم داشته باشم

  10. کاربر روبرو از پست مفید rezatt تشکرکرده است .

    ali -guilan (سه شنبه 27 آبان 93)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    ببخشید رضا جان شما انگار اصلا متوجه حرف های بنده نمیشی!می خوای صبر کن اقا پارسا و دوستان دیگه بیان.دوست خوبم.

  12. کاربر روبرو از پست مفید کیت کت تشکرکرده است .

    ali -guilan (سه شنبه 27 آبان 93)

  13. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط rezatt نمایش پست ها



    پارسا جان من آدم صبوری هستم اگه یه دلیلی داشته باشه ام میتونم چندین سال صبر کنم ولی اون دلیل رو ندارم

    : >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدير همدردي نمایش پست ها
    اگر شرايط ازدواج نداريد.........(دميدن در تنور احساسات ممنوع)

    سلام
    آيا شما هم وقت ازدواجتون نرسيده؟
    سن شما کم هست؟
    تحصيلاتتون تمام نشده؟
    کار پيدا نکرده ايد؟
    شرايط خانواده اجازه ازدواج به شما نمي دهد؟
    و .....

    غالبا يک تفاوتي که بيشتر در دختران و پسران در اوائل جواني به جشم مي خورد در مورد هدف از رابطه دوستي با جنس مخالف هست.

    دختران معمولا به خامي تصور مي کنند که براي يافتن همسر مناسب بايد در يک رابطه احساسي با پسران دخيل شوند. غافل از اين هستند که در اکثر مواقع اين ارتباط دقيقا در جهت عکس اين خواسته پيش مي رود. چرا؟

    چون در اکثر مواقع پسراني طالب ارتباط درازمدت، پنهاني، و احساسي و عاطفي با دختران هستند که شرايط ازدواج ندارند. لذا اين خلاء را توسط بازي گرفتن يک يا چند دختر با قول ازدواج در آينده اي نامعلوم ، پر مي کنند.
    از همين جا ريشه بسياري از شکست هاي عاطفي و عشقي مشخص مي شود. چون از همين آغاز هدف دروني دختر و پسر از اين رابطه متفاوت است.
    دختري دبيرستان را تمام کرده، يا دانشجو هست، يا شاغل هست و تمام امکانات ازدواج برايش مهياست. او در درونش به پسري متعهد، با احساس و وظيفه شناس فکر مي کند که عاشقانه در کنارش زندگي کند. و چون مي خواهد مارک سنتي بودن بهش نخوره، چون نمي خواهد امل باشه، در محل کار، تحصيل، محله يا .... با همجواري که با پسري پيدا مي کند کم کم علائمي از خود بروز مي دهد و خود را در چنين رابطه احساسي وارد مي کند.
    در اينگونه شرايط اگر اين دختر درست فکر کرده باشد بايد آن آقا پسر نيز همين هدف را داشته باشد، لذا بدون نياز به پنهان کاري و وعده و عيد بايد با هم و خانواده هايشان در عرض چند روز آشنا شوند و بعد طي مدت آشنايي که کاملا مشخص هست(مثل 10 روز ، 1 ماه ، يا 6 ماه )، همديگر را بررسي کنند. اما مي بينم که در عمل چنين اتفاقي نمي افتد ، چون آقا پسر اصلا به چيزي که فکر نمي کنه ازدواج هست. اما اين مطلب را به دختر خانم نمي گويد. چون اگر بگويد من قصدم لذت و ارتباط عاطفي و جنسي و ... هست. رابطه شکل نمي گيرد.

    لذا عبارات زير را مي گويد که همه نشان دهنده عدم تعهد، عدم مسئوليت پذيري، نداشتن شرايط ازدواج و ... هست.
    1 - به جاي فاز منطقي شناخت براي ازدواج ، سراغ فاز احساسي مي رود.
    2 - با عبارت علاقه ، عشق و احساس شروع مي کنه، اما هيچ وقت از آن خارج نمي شود تا به مسائل ازدواج برسه.
    3 - از آشنايي با خانواده و والدين دختر طفره مي رود و به زمان فرداي نامعلوم حواله مي کنه
    4 - خواهان طول کشيدن آشنايي ، بدون مشخص کردن زمان پايان آشنايي و شروع ازدواج مي باشد.
    5 - مخفي کاري، مکانهاي خاص و خلوت و ساکن را جهت لذتهاي عاطفي يا احتمالا جنسي خواهان هست.
    6 - معمولا اين پسرها بيشتر از اينکه در عمل تعهدي به ازدواج يا مسائل زندگي داشته باشند، در کلام و حرف زدن در مسائل احساسي پيشقدم هستند.
    7 - اگر دختران جهت آزمايش به اينها رابطه صميمي ، لمس يا هم آغوشي در يک مکان خلوت بدهند، اينگونه پسرها به شدت استقبال کرده و اين را نشانه عشق مي دانند. در واقع اين پسرها براي ازدواج و حريم خانواده حرمتي قائل نيستند. اينها کساني هستند که براي لذت جويي مرزي را بنام عقد زناشويي قائل نيستند. اين پسران در عمل مي گويند که بدون تعهد همسري شما را لمس و هم آغوش مي شوند. و اين احتمال به شدت وجود دارد که در آينده هم ، با افراد ديگري بدون عقد و ازدواج همآغوشي کنند. و اين يکي از نکات ظريفي هست که ممکن است دختران به آن توجه کافي نداشته باشند.
    6 - معمولا اين گونه پسرها هميشه در چنته خود خروارها دليل براي به تاخير انداخت بحث ازدواج دارند. مثلا
    - درسم تمام شود
    - سربازي بروم
    - شغل پيدا کن
    - پس انداز داشته باشم
    - شرايط خانواده را آماده کنم
    - مخالفت خانواده و فاميل را کم کنم
    - مسئله مسکن حل شود
    - کسي در خانواده جلو من هست، صبر کن او ازدواج کنه
    - امتحان يا کنکورم را بدهم
    -و هزاران دليل ديگر که همگي در يک امر مشترک هستند:

    من با تو ازدواج مي کنم. و فقط تو را دوست دارم، اما زمانش در آينده هست و نا مشخص هست.
    اين يعني تا اطلاع ثانوني و نا مشخص تو را وابسته مي کنم. تو را درگير احساسات مي کنم. و در آينده هم هيچ تضميني براي ازدواج با تو وجود ندارد.


    اما اگر دختري مي خواهد متوجه شود که چه پسري به ازدواج فکر مي کند، بايد اين را بداند پسري که زمان درس به درس ، زمان کار به کار، زمان سربازي به سربازي فکر مي کند يعني مسئوليتها کارهايش را دارد پس زمان ازدواج هم به سراغ ازدواج مي آيد. آنهم نه با سر دوانيدن دختر و امروز و فردا کردن و گاهي ماهها و در گاهي اوقات سالها فرد را به دنبال خود کشيدن.
    اگر بحث شناخت هست بايد از همان اول زمان شروع و خاتمه آن مشخص باشد. چه معنا دارد زمان شروع رابطه مشخص شود ولي زمان خاتمه و نتيجه گيري نامشخص باشد.

    پس دختران بايد بدانند پسري قصد ازدواج با آنها دارد که ابتدا شرايط ازدواجش را فراهم کرده است.
    متعهدانه و بدون مخفي کاري در ارتباط ظاهر مي شود.
    به جاي تمرکز افراطي روي احساسات رابطه، به مسائل ازدواج و شناخت معيارها همت مي گمارد.
    از آشکار شدن رابطه و در جريان گرفتن خانواده ها بيمي ندارد.


    آقا پسرها، احساسات و زمان ازدواج
    اما آقا پسرها که شرايط ازدواج ندارند به جاي بازي کردن با احساسات دختران و دوستي هاي دم دستي، چه کارهايي بايد بکنند.
    آيا به بازي گرفتن زندگي و احساس يک دختر براي پرکردن اوقات فراغت و تنوع بخشيدن به هيجانات شخصي کار صحيحي هست؟
    آيا نبايد به وقت درس و کار و ....، انرژي خود را به مسائل خود متمرکز کنند تا به وقت ازدواج داراي توانايي لازم اداره زندگي باشند؟

    وقتي ما کوچيکتر بوديم از جلوي هر مغازه که عبور مي کرديم و چيزي دلمون مي خواست ، و يک لنگه پا مي ايستاديم و پا به زمين مي زديم و گريه مي کرديم که اونو مي خواهيم. گريه مي کرديم ، التماس مي کرديم و خلاصه به هيچ چيزي و کسي هم کاري نداشتيم. نه به قيمتش، نه وقتش ، نه شرايطش.
    البته اين از خصوصيات کودکي هست. يعني نسبت به اميال و خواسته ها صبور نيستيم. و نمي توانيم خواسته هاي خود را به تاخير بيندازيم. و البته اين کار را بزرگترها به اجبار براي ما مي کردند. مثلا مي گفتند الان وقتش نيست و دست ما رو مي کشيدند و مي بردند تا سر فرصت به خواسته ما رسيدگي کنند.
    اما کم کم که بزرگتر مي شويم ياد مي گيريم که نيازهاي خود را بسته به شرايط به تاخير بيندازيم. ابتدا مسئله دفع ادرار است. قبلا در زمان نوزادي هر وقت نياز به دفع داشتيم بدون توجه به موقعيت به نيازمان پاسخ مي داديم. بعدها ياد گرفتيم که صبر کنيم تا شرايط مهيا شود و به دستشويي برسيم.
    کمي بزرگتر شديم ياد گرفتيم که نياز خوردن و خوابيدن خود را تحت کنترل قرار دهيم. لذا در زمان مدرسه ، يکساعت کلاس را تحمل مي کرديم تا به زنگ تفريح برسيم و گرسنگي و تشنگي خود را جواب معقولانه بدهيم.

    خلاصه :
    ما همين طور که بزرگ مي شويم ياد مي گيريم که منافع و لذتهاي کوتاه مدت را در قالب برنامه ها و مديريت ها تنظيم کنيم. به نحوي که به لذتهاي ماندگار دست پيدا کنيم و به تبعات رنجزاي آن گرفتار نشويم. لذا برنامه درسي سخت براي کنکور مي ريزيم. نه اينکه طالب رنج درس خواندن باشيم، بلکه ياد گرفته ايم براي رسيدن به اهداف عالي تحصيلي بايد ميزاني از بي خوابي و عدم استراحت را تحمل کنيم.
    اما در خصوص نياز جنسي و عاطفي اوليه دوران نوجواني و جواني هم مسئله شبيه مسائل بالاست. يعني همانطور که در زمينه هاي دفع ادار، گرسنگي، تشنگي، برنامه تحصيلي آموخته ايم که تعجيل نکنيم و با توجه به شرايط و تاخير به زمان مناسب ، نيازهايمان را ارضاء کنيم. در خصوص مسائل جنسي و عاطفي نيز لازم است چنين کاري را انجام دهيم. يعني تا وقتي که شرايط ازدواج نداريم، سعي کنيم انرژي خود را جهت فراهم کردن شرايط ازدواج و سن ازدواج و ....، تمرکز دهيم.
    اگر شما در انجمن مشاوره ازدواج ، بخش رابطه دختر و پسر گشتي بزنيد، متوجه مي شويد تمام کساني که اين خويشتنداري و برنامه ريزي در مورد تمايلات جنسي و عاطفي خود ، انجام نداده اند، به مرور با فراهم کردن زمينه هاي وابستگي و تبعات شخصي و خانوادگي آن دچار مشکلات عديده اي از جمله افسردگي، عصبانيت، فرار از منزل، مشکلات تحصيلي ، خانوادگي، شغلي و حتي در پاره اي از موارد خودکشي شده اند.

    با توجه به اين مطالب توصيه مشاوران خانواده و ازدواج همواره اينست که قبل از فراهم آمدن شرايط انتخاب و ازدواج خود را درگير روابط عاطفي ، هيجاني يا جنسي با جنس مخالف (متفاوت)، نکنيد. و هر وقت نيز شرايط ازدواج فراهم آمد باز براي شناخت کامل بيشتر روي شناخت معيارها متمرکز شويد نه احساسات انفجاري و خام.

    نتيجه:
    1- فراهم آوردن شرايط ازدواج
    2 - بررسي شناختي دقيق معيارها در شخصي که به او علاقه منديم از طريق رسمي و آشکار

    و تا قبل از فراهم آمدن موقعيت ازدواج نياز است که انرژي خود را روي ساير زمينه هاي لازم متمرکز کنيم.
    - - - Updated - - -
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : سه شنبه 27 آبان 93 در ساعت 00:00

  14. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 27 آبان 93), khaleghezey (سه شنبه 27 آبان 93), parsa1400 (سه شنبه 27 آبان 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 26 آبان 93), واحد (سه شنبه 27 آبان 93)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام رضا جان

    صحبت مدیرهمدردی که از طرف آقا رضا براتون در پست فوق نقل قولشده را چند بار شمرده شمرده بخون . حتماااا

    درکت میکنم ومیدونم دنبال چی هستی . پس هدف فعلی تو نمیتونه ازدواج باشه ..قبول کن چون واقعا شرایطشو نداری .
    بیشتر به دنبال همون عاطفه هستی .

    ازدواج یعنی برسی شرایط کمی و کیفی و پاسخ قطعی حداکثر بعد از 6 ماه آشنایی و قدم اول .

    آیا شرایطشو داری؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگه نداری پس به فریب ازدواج جلو نرو چون ضربه بدی خواهی خورد . میتونی با کسی دوست باشی ولی رو این دوستی اسم ازدواج و دوره آشنایی نذار . (نظر شخصی بود )

    اول فکراتو بکن مطالب خوب مطالعه کن و جواب بده . تا مسیر مشخص . بشه .

    نمیدونم نظر خانواده خالت در مورد افکار شما چیه ؟ احساسات از خودت دور کن و یه تصمیم منطقی بگیر .منتظرم.........


    امضاء پارسا :

    سن خاله بازی در جامعه بالا رفته در حد غیر باور از 5 سالگی به 17 سالگی . ریشه معضلات و تخریب فرهنگ جامعه


    - - - Updated - - -

    سلام رضا جان

    صحبت مدیرهمدردی که از طرف آقا رضا براتون در پست فوق نقل قولشده را چند بار شمرده شمرده بخون . حتماااا

    درکت میکنم ومیدونم دنبال چی هستی . پس هدف فعلی تو نمیتونه ازدواج باشه ..قبول کن چون واقعا شرایطشو نداری .
    بیشتر به دنبال همون عاطفه هستی .

    ازدواج یعنی برسی شرایط کمی و کیفی و پاسخ قطعی حداکثر بعد از 6 ماه آشنایی و قدم اول .

    آیا شرایطشو داری؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگه نداری پس به فریب ازدواج جلو نرو چون ضربه بدی خواهی خورد . میتونی با کسی دوست باشی ولی رو این دوستی اسم ازدواج و دوره آشنایی نذار . (نظر شخصی بود )

    اول فکراتو بکن مطالب خوب مطالعه کن و جواب بده . تا مسیر مشخص . بشه .

    نمیدونم نظر خانواده خالت در مورد افکار شما چیه ؟ احساسات از خودت دور کن و یه تصمیم منطقی بگیر .منتظرم.........


    امضاء پارسا :

    سن خاله بازی در جامعه بالا رفته در حد غیر باور از 5 سالگی به 17 سالگی . ریشه معضلات و تخریب فرهنگ جامعه

  16. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    ali -guilan (سه شنبه 27 آبان 93)

  17. #19
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 22 فروردین 94 [ 08:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    2,362
    سطح
    29
    Points: 2,362, Level: 29
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    60

    تشکرشده 184 در 87 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا رضا دوباره سلام.
    داداش بعضیا لیاقت اینو ندارن که تو بخوای تنهاییت رو باهاش بگذرونی،شادی هات رو باهاش قسمت کنی و .....
    از خانم های تالار هم معذرت میخوام که اینطوری میگم.آقا رضا تنهایی بهتر از اینه که نادانسته وقتت رو با بعضی ها بگذرونی.خیلی بهتره.
    نمیگم خانم ها بدن یا خدایی نکرده ما بدیم!!!!
    ولی تا وقتی که مطمئن نیستی با کسی میتونی تا آخر عمر باهاش بمونی.اونو وارد رابطه عاطفی نکن خودت هم نشو.مطمئنم اگه فردا رفتی دانشگاه میبینی.محیط بزرگتر میشه و میبینی.اون موقع باید بیشتر مواظب باشی که هر روز عاشق نشی.با عرض معذرت از خانم ها اینقدر آرایش میکنن که دیو هم خوشگل میشه و آدم نا خواسته عاشق میشه.

  18. 3 کاربر از پست مفید achilis تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 27 آبان 93), roozbeh220 (سه شنبه 27 آبان 93), واحد (سه شنبه 27 آبان 93)

  19. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 آذر 94 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-8-24
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    841
    سطح
    15
    Points: 841, Level: 15
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تو این تایپک یه درس بزرگ یاد گرفتم خیلی ممنونم از تموم آبجی ها داداشا من خاک پای همتونم.الانم اصلاح شدم انشالله خدا یار منو شما باشه.خیلی ممنونم که برام وقت گذاشتین.خداحافظ


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.