چون از پارسا پرسیدی یعنی من جواب ندم!!!!!!؟؟؟؟:-)))))
رضا میدونی مخرب ترین حس دنبا اینکه فکر کنی قربانی هستی؟
رضا میدونی فقط تو نیستی و خیلی از ما همدردی ها درد مشترکمون همون عشقه که تو دنبالشی؟
رضا میدونی چقدر درد ضربه خوردن بخاطر یه انتخاب بد؛بخاطر یه عجله کردن بدتر از خود تنهاییه؟
رضا تا هزاران راه فوق العاده برای جلب توجه و حمایت اطرافیان وجود داره؟
و اینکه.......رضا می تونی خودت جواب سوال هام بوی لطفا؟!
پسر خوب می تونی برامون چند تا دلیل بیاری که بخاطرش مطمینی این دختر به درد خودت و زندگیت می خوره؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)