نمیدونم چرا پست قبلیم در انتهای همه یی پست ها قرار نگرفت گفتم شاید برخی دوستان بدلیل این که پستم در صفحه دوم نشون داده نشده اون رو ندیده باشن در هرصورت عذر میخوام...دوستان باور بفرمایید امروز هم نتیجه احترام به خودم و مثبت اندیشیدن رو حس کردم و دیدم که بقول شما دوستان وقتی آدم شخصیت خودش واسش مهم باشه دیگران هم انگاری از دل آدم خبر دار میشن و همونطور باهاش رفتار میکنن
و چقدر بهتر میشد اگر مدتها قبل به این صحبتها جامه ی عمل میپوشوندم
و در آخر این رو هم بگم که خدا مرتضی پاشایی رو غریق رحمت کنه به همون خدا قسم نقل قولی که از این عزیز درباره زندگی شنیدم به زندگیم علاوه بر صحبتهای شما دوستان جانی دوباره بخشید "وقتی ازش پرسیده بودن حالا که که میدونی سرطان داری زندگیت چه تغییری کرده در جواب گفته بود هیچ تغییری نکرده و فقط باعث شده لذت زندگی کردن رو بچشم و قدر تک تک لحظات زندگیم رو بدونم " و در واقع از دوشب پیش شنیدن این جمله باعث شده افکارم و زندگیم از این رو به اون رو بشه که به امید خدا این حس تا آخر عمر باهام باشه از اون موقع که این جملات رو شنیدم دیگه از امور پیش پا افتاده و یا همین مشکل کوچیک پام دچار ناراحتی نمیشم و بقول یکی از دوستان همدردی آدما از کسی که مشکل بدنی داره دوری نمیکنن بلکه از آدمای تو هم و افسرده و منفی بافه که دوری میکنن
"یه فاتحه برای ایشون و یک صلوات برای سلامتی خودتون بخونید/// خیلی مخلصیم












علاقه مندی ها (Bookmarks)