با نامزدت صحبت کن بهش بگو از رفتاره خانوادت ناراحت نشه بهش کامل توضیح بده بگو باهاشون چندبار صحبت کردم ولی تغییر نکردن بهش بگو حق با توهستش ولی باید به خاطره تو گذدشت کنه واحترامه پدر ومادرتو داشته باشه از طرفی بهش بگو همیشه پشتشی وخیلی دوسش داری این حرفا خیلی تاثیپر داره چون خودم تجربشو داشتم همسرم اینجوری همیشه منو اروم میکنه سعی کن بهش محبت کنی تا بدی پدر ومادرت به چشمش نیاد من که اینحوریم به شوهرم میگم از مادرت ناراحتم بهم میگه من که نمردم نمیزارم غم بخوری باهام شوخی میکنه کلا فضارو عوض میکنه همه چی یادم میره
ایشالا مشکله شما هم حل میشه بازنت خیلی خوب باش وبهش محبت کن
با ارزوی خوشبختی








علاقه مندی ها (Bookmarks)