متاسفانه من تاپیک قبلی ایشون را لینک دادم و باعث شد دیگه ننویسن.
منظورم این بود که بهشون بگم که این کار را نکنند و کاملا واضح است موضوع چیز دیگه ای است.
کما این که در تاپیک قبلی هم گفته بودند عاشق این خانم هستند و وقتی پست بالاتری بهشون پیشنهاد شده،
شرطشون این بوده که خانم را هم همراه خودشون ببرند به محل کار جدید.
واقعا اگر قصدتون حل این مشکل باشه، باید یه راهی برای جدا شدن و ندیدن این خانم پیدا کنید،
نه وقتی هم قرار می شه اتاق ایشون عوض بشه، شما پست می زنید که می خوان اتاقش را عوض کنند، چیکار کنم !!!!!
زندگی خانوادگی خودتون و ایشون را دارید خراب می کنید.
4 تا بچه و 4 تا آدم بزرگ این وسط دارن آسیب می بینند.
شما که مشکل به این بزرگی داشتید، چرا باز بچه دار شدید؟
که به قول خودتون خانواده تون خیلی شبیه اون خانم بشه؟
امروز که دیدم آنلاین بودید و به تالار سر زدید خوشحال شدم.
لطفا خودتون گزارش بدید این پست و پست قبلی من پاک بشه،
تاپیکتون را دنبال کنید، شاید خدا خواست و یک نفر یک جمله ای گفت که روی شما اثر کنه و دست از این اشتباه بردارید.
اگر فکر می کنید با لینک قبلی امکان شناخته شدنتون هست، حتما این کار را بکنید و تاپیکتون را پی بگیرید.
انشاله یه راهی پیدا بشه، شیطان دست از سر شما و این دو زندگی برداره.
ببخشید که لینک گذاشتم. خواستم بهترش کنم، بدتر شد

علاقه مندی ها (Bookmarks)