با سلام
تاپیک به بحث بین فردی کشیده شده .
پاسخ ایشان یک کلمه هست :
نه هرگز نشانه ضعف نیست . اگر عمیق سئوالتون چیز دیگری هست و احساس می کنید از نظر ارتباط اجتماعی ، نه لزوماً ارتباط با جنس مخالف ، ضعیف هستید تاپیک دیگری باز کنید و دقیقتر دغدغه خود را مطرح کنید .









علاقه مندی ها (Bookmarks)