متاسفم برای آدمهای خودخواه و بیماری که به جای درمان بیماری خودشون مهر تایید به آزار و شکنجه میزنن. QUOTE=Kimia7;361254]ببخشيد اما من واقعا با خوندن پست شما مخم سوت كشيد شما مطمئنيد كه در تايپيك اشتباهي پست نداشتيد؟!!! يا شايد هم هنوز نپذيرفته ايد كه دوران اين تعصبات و غيرت بازي هاي افراطي به سر رسيده ايشون توي پستشون ميگن من چادري ام و حجابم كامل شما از عواقب بدحجابي براشون سخنراني مي كنيد؟!! ايشون ميگه شوهرم زده پرده گوشمو پاره كرده و شما نگراني همسرشون از اينكه مبادا كسي بلايي سرش بياره رو تحسين مي كنيد؟!!ايشون ميگه شوهرم مدام ازارم ميده و شما از عشق و شيفتگي همسرشون حرف ميزنيد؟! شما مطمئنيد تمام مطالب ايشونو خونديد؟!ايشون ميگه شوهرم خودش برام مانتو انتخاب مي كنه و بعد همون رو بعدا ميبينه و ميگه كوتاهه! هرچي ايشون گفت قبول كنند؟! شوهرشون به نفعش مي انديشه؟! مگر ايشون يك خانم بالغ نيستند؟ مگر يك كودك اند كه نتونند نفعشون رو تشخيص دهند؟ كياناي عزيز خيلي برات ناراحت شدم ... و يك جورايي باهات همدردم منم طعم همچين سختگيريهايي رو چشيدم ولي از جانب خانواده اما باز نه به اين شدت عزيزم من هم با نظر دوستان موافقم به نظر من هم كوتاه اومدن شما فقط اوضاع رو بدتر ميكنه با توجه به اينكه ميگي توي شهرتون مشاور خوب نيست اگه عضو انجمن ازاد بشي و مشاوره خصوصي بگيري خيلي خوبه مطمئن باش كمكت مي كنه كه تصميم درست تري بگيري[/QUOTE]
واقعا و از ته دلم متاسفم
شما اگر یه وسیله گرون قیمت داشته باشید قطعا برای محافظت ازش بهش آسیب نمیزنید
آقای محترم، پدر من یک عمره که این نگرانیهایی که شما فرمودید رو دارن ولی حتی یکبار هم نشده کاری کنن که من ناراحت بشم. بلکه همیشه خیلی آروم و منطقی هرجایی که لازم بدونن من رو همراهی میکنن تا از گزند حوادث محفوظ باشم. همیشه سعی میکنن بهم آگاهی بدن تا خودم قادر به حفاظت از خودم باشم.....
غیرت این نیست که شما همسرت رو توی گونی بپیچی و تحقیرش کنی که کسی نگاهش نکنه. غیرت اونکه انقدر به طرفت عزت نفس ببخشی که توی تمام وجناتش متبلور بشه و کسی به خودش اجازه تعرض نده
غیرت اینکه همراهش باشی و کمکش کنی که به آرزوهاش برسه نه اینکه محبوسش کنی و آزارش بدی
ایشون نوشته همسرش بابت همراهی تا مجلس عروسی ازش کرایه راه گرفته
آیا این نشانه دوست داشتن هست؟
نوشته نمیزاره خوش پوش و شیک باشه در صورتیکه خودش خوب میپوشه و با دیگران گرم برخورد میکنه.... کجای دین و شریعت و اخلاق چنین کاری رو تایید میکنه؟
متاسفم که مهر تایید به شکنجه یک زن معصوم و پاک دامن میزنید فقط و فقز به خاطر اینکه تربیت و طرز فکر غلط خودتون رو نمیپذیرید
و کیانای عزیز هر مردی شرایط راهنمایی کردن شما رو نداره. صرفا چون مرد هست نمیشه به حرفش عمل کرد. پیشنهاد میکنم از متخصصین سایت مشاوره بگیرید . فکر میکنم برای اینکار باید شارژ بخرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)