اقا محمد خوب نرو اموزشگاه ها.....من یه سی دی قلاب بافی خریدم با یه کاموا و دو تا میل :-)....دارم تمرین میکنم.برای اشپزی از کلاس های تو دانشگاه اول استفاده کردم بعد زنگ زدم فنی حرفه ای های شهرمون ادرس یه کلاس دولتی گرفتم....اونم شد کلاس های اشپزیم؛راه افتادم دیگه تو نت از رو دستور می پختم.
التهاب مفصل زانو و کمبود وقت داشتم تو خونه هولاهوپ میزنم میشه ورزشم.
تافلم 50تومن کتاب خریدم+ 15 تومن فلش کارتهام.....اونم رفتم گرفتم.ببین با هزینه کم و راه های خودم تونستم.لازم نیست بری اموزشگاه انچنانی که.
من لحث مالیش نبود حوصله کلاس های کند و رفت و امد نداشتم کلیم جواب داد.
تورهای یک روره طبیعت گردی هم هست؛قیمت خوب با ادم های خوب.








علاقه مندی ها (Bookmarks)