به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    جزو اولین مواردی که یه بانوی متاهل باید یاد داشته باشه اینه که:
    هیچوقت بخاطر شخص سوم زندگی خودشو خراب نکنه

    عذر میخوام دامادهای شما اینجوری هستند چه ربطی به شوهرت داره؟میخواستی چشمهای خودتو خوب باز کنی یکی را انتخاب کنید که برونگرا باشه و مثل شوهرت درونگرا نباشه چه ایرادی داره الان ایشون میشه بصورت کامل بنویسید؟ هر فردی خصوصیات مختص بخودشو داره دلیلی نداره همه شبیه هم باشن

    تعجب میکنم از شما یعنی واقعا یه بانوی متاهل هستید ولی شوربختانه طرز فکر درستی در مورد زندگی مشترک ندارید و براحتی اجازه میدید دیگران در زندگی شما وارد بشن و اجازه دخالت میدید بهشان!این رفتار شما درست نیست و باعث سست شدن پایه های زندگی مشترکتان میشود.همانطور که مادرشوهر و خواهر شوهر حق دخالت در زندگی زوجین ندارن مادرزن و پدرزن هم چنین حقی ندارن شما دونفر عاقل و بالغ تشکیل زندگی مشترک و مستقل دادید بهتر نیست خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید و تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید؟

    لطفا به هیچ عنوان شوهرت را با فرد دیگه ای مقایسه نکن مخصوصا با باجناق!
    واقعا حیفه زندگی مشترک بخواد بخاطر همچین مسائلی خدایی نکرده بسمت طلاق کشیده بشه
    1.خصوصیات مثبت و منفی شوهرت را بنویس
    2.چند سال دارید و ایشون چند سالشونه
    3.میزارن تحصیلات شما و ایشون چقدره
    4.جمعیت خانواده شوهرت شلوغه یا تعداد فرزندان کم هستند
    و در اخر شوهر شما از اول همینطور بود رفتارش با خانواده شما یا خیر؟یکم بیشتر دز این مورد توضیح بدید

    - - - Updated - - -

    مردها نسبت به خانواده همسر ,خانواده خودشان مخصوصا مادرشان و باجناق حساس هستند سعی کنید از تحریک کردن شوهرتان در این موارد خودداری کنید و حدالمقدور سعی بشه فضا را آرام کنید و از رفتارهای احساسی و هیجانی خودداری بشه
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : سه شنبه 20 آبان 93 در ساعت 12:57

  2. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    hafez2014 (جمعه 23 آبان 93), بی نهایت (سه شنبه 20 آبان 93), سعیداطی (چهارشنبه 21 آبان 93), شیدا. (سه شنبه 20 آبان 93), عاظفه (سه شنبه 20 آبان 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 آبان 93 [ 15:59]
    تاریخ عضویت
    1393-8-19
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    45
    سطح
    1
    Points: 45, Level: 1
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    3

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از پاسختون.جواب سوالاتتون
    1-نکات مثبتش خیلی باهوشه.علم زیادی در همه زمینه ها داره.پسره سالمی هست.نکات منفیش تو جمع بهم احترام نمیزاره ینی کاری به کارم نداره و حتی صدامم نمیکنه ک اصلا کجام یا بخاد بیاد پیشم.مشکلی که براش پیش میاد رو به من نمیگه ومنو غریبه میدونه.در انجام کارا و تصمیمی ک میگیرم خیلی کنده و خیلی طول میده تا یه کاری رو که قرار بوده انجام بده رو انجام بده.وبیشتر اوقاتم کامل انجام نمیده.تو انجام کارا یکم تنبله.محبتشو بروز نمیده.سیاست مردانه نداره.یه چیزای که ازنظر من احترامه ازنظر اون نیس مثلا اگر کسی کاری براش بکنه اونجور که باید ازش تشکر نمیکنه.احساس میکنم گاهی وقتا فرق بین لطف و وظیفه رو نمیدونه.به شدت کینه ای هس.اگر رو یه موضوع کوچیک که مخصوصا مربوط به خانوادم باشه بحثمون بشه تا یکی دوروز قهر میکنه.کلا اگر رو یه موضوع ناراحت بشه چن روز درموردش فکر میکنه و کسل و غمگینه.درحالی که من هرچقدم موضوع برام مهم باشه بعد چند ساعت فراموش میکنم.احساس میکنم گاهی بهم دروغ میگه مخصوصا در مورد خانوادش.خیلی وقتام خیلی چیزارو بهم نمیگه.
    2-من 23سالمه.همسرم27
    3-هردو لیسانس داریم
    4-خانوادش کم جمعیت هستن واصلا با فامیلاشونم در ارتباط نیستن
    از اول کلا کم حرف بود ولی حرف میزدن جوابشونو لااقل با روی خوش میداد.ولی الان اصلا کار به کار کسی نداره.توجمعمون هم من استرس دارم هم اون ناراحته.اما اینوهم بگم اوایل هم وقتی تو جمعمون بود احساس راحتی نمیکرد و بعد اینکه شب نشینیامون تموم میشد همش رومن غر میزد

  4. 2 کاربر از پست مفید عاظفه تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 20 آبان 93), terme00 (چهارشنبه 21 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.