سلام دوست عزیز
من شخصا سعی میکنم حرفات بفهمم.نفهمیدم هم شما کمک کن.
ببین من یا کلا همه یه سری مشکلات این طوری که ریشه تو شخصیتمون داره داریم.پس بی تابی نکنید.
چند تا سوال.1.چه بیماری دارید؟
2.اون حسی که بیشتر اذیتتون میکنه!از اون بگید تا برسیم به بقیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)