به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام دوست عزیز
    من شخصا سعی میکنم حرفات بفهمم.نفهمیدم هم شما کمک کن.
    ببین من یا کلا همه یه سری مشکلات این طوری که ریشه تو شخصیتمون داره داریم.پس بی تابی نکنید.
    چند تا سوال.1.چه بیماری دارید؟
    2.اون حسی که بیشتر اذیتتون میکنه!از اون بگید تا برسیم به بقیه
    ویرایش توسط کیت کت : سه شنبه 20 آبان 93 در ساعت 00:47

  2. 3 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 20 آبان 93), mohammad-ra (سه شنبه 20 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 21 آبان 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام بیماریم دیستروفی بکر هست که مقداری ضعف در عضلات پام دارم.چیزهای زیادی در بنده هست که اذیتم میکنه اینه که اگه بخوام بشمارم خیلی زیاد میشه :
    1.همیشه خودم رو یه آدم ضعیف میدونم
    2.اکثر اوقات از چیزهای مختلف دچار ناراحتی و غم هستم
    3.نه با فامیل و نه با هیچ همکلاسی ئی و یا حتی یک فرد غریبه بجز سلام علیک کردن هیچ صحبت خاصه دیگه ای ندارم که بکنم

    4.به خاطر مورد 1و3 هیچکس خاصی با بنده ارتباط گرم و صمیمانه ای نداره(مثلا پسرعموم با من هم دانشگاهی هستش ام وقتی همدیگه رو میبینیم به جز سلام علیک و احوالپرسی هیچ حرف مشترکی بینمون رد و بدل نمیشه گرچند اون باید ببخشید فکرش فقط و فقط نسبت به جنس مخالف و دوستی و چشم داشتن به این و اونه و این چرندیاته که این مورد باعث شده که من خودم از اون خوشم نیاد)

    5.اصلا نمیدونم چطور زندگی کنم و حس میکنم هیچکس با بنده راحت نیست

  4. 2 کاربر از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 20 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 21 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.